Skattebeskedet kom...
Jag menar det finns ingen kommunism på Krim idag fast det har varit men det är endast historiska minnen idag som någon Leninstaty här och där. Jag säger så för jag vet inte hur många där finns.
I Ukraina har kommunisternas lokaler tagits över av högerextremister vars ledare dom (säkerhetstjänsten?) idag skjutit ihjäl. Dom som är kvar säjer dom ska hämnas inrikesministern (en förmögen affärsman) som dom själva hjälpte på plats vid statskuppen för någon månad sedan. Den här soppan får ni inte veta på TV nyheterna så glöm inte vart ni hörde det först
I Ukraina har kommunisternas lokaler tagits över av högerextremister vars ledare dom (säkerhetstjänsten?) idag skjutit ihjäl. Dom som är kvar säjer dom ska hämnas inrikesministern (en förmögen affärsman) som dom själva hjälpte på plats vid statskuppen för någon månad sedan. Den här soppan får ni inte veta på TV nyheterna så glöm inte vart ni hörde det först

- pangerva
- Forumsponsor
Är du?Hasse skrev:Jag är MC och mopedåkare.
http://en.wikipedia.org/wiki/Master_of_Ceremonies och mopedåkare
eller MC- och mopedåkare
Jag vill ju inte missförstå dig Hasse

Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
- alf-johan
- Forumsponsor
Varför ska jag flytta till Krim, var snäll och förklara dej 56 an, appropå jobba jag har fyllt 75 så varför skulle jag jobba, har inte heller sålt något hus, jag är en hederlig Panchis, som vill ha lugn och ro, så sluta med såna påhopp TACK56:an skrev:Du som har sålt huset och slutat jobba varför inte flytta till Krim det har både blitt både bättre löner och bättre pensioner där sen ryssarna tog över läste jag nånstansalf-johan skrev:Ja till ocm med panchisar suger man på "mynt" behövs väl på andra ställen![]()
Kolla bilder på Krim det är otroligt vackert där![]()
http://www.flickr.com/photos/companero70/
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
?????alf-johan skrev:Varför ska jag flytta till Krim, var snäll och förklara dej 56 an, appropå jobba jag har fyllt 75 så varför skulle jag jobba, har inte heller sålt något hus, jag är en hederlig Panchis, som vill ha lugn och ro, så sluta med såna påhopp TACK56:an skrev:Du som har sålt huset och slutat jobba varför inte flytta till Krim det har både blitt både bättre löner och bättre pensioner där sen ryssarna tog över läste jag nånstansalf-johan skrev:Ja till ocm med panchisar suger man på "mynt" behövs väl på andra ställen![]()
det går att tolka allt som man vill

- alf-johan
- Forumsponsor
Ja kejsaren det har du rätt i, men bara 56an kan förklara detkejsaren skrev:?????alf-johan skrev:Varför ska jag flytta till Krim, var snäll och förklara dej 56 an, appropå jobba jag har fyllt 75 så varför skulle jag jobba, har inte heller sålt något hus, jag är en hederlig Panchis, som vill ha lugn och ro, så sluta med såna påhopp TACK56:an skrev:Du som har sålt huset och slutat jobba varför inte flytta till Krim det har både blitt både bättre löner och bättre pensioner där sen ryssarna tog över läste jag nånstansalf-johan skrev:Ja till ocm med panchisar suger man på "mynt" behövs väl på andra ställen![]()
det går att tolka allt som man vill

min avatarbild : är min gamla "SUKA"
-
Ja jag vet då vad jag skall lägga det lilla jag får tillbaks på en ny cylle... Ute med moppen häromdagen och eländet skar...Ordentligt! Skrot! Måste ha slarvat med oljeblandningen.. Klantigt! Jaja... bara att beställa en ny, 90€ för en ny Athena 70cc miniterm, den pengen får man väl kalla "lärpeng"...
Zundapp 429 "special"
Zundapp ks50 -64
Yamaha FS 1 -75
Yamaha FS1 -76
Yamaha FS1 -69
En fru som inte är så glad i mopeder....än!
Zundapp ks50 -64
Yamaha FS 1 -75
Yamaha FS1 -76
Yamaha FS1 -69
En fru som inte är så glad i mopeder....än!