Ja det var synd att du hunnit kapa denerlan skrev:du bjöd ut bilen till försäljning på fredan. på söndag morgon har du kapat den i bitar.
jag bryr mig inte om en gammal bagge, men : hur tänkte du där? var du inte lite väl ivrig nu?
erlan

Ja det var synd att du hunnit kapa denerlan skrev:du bjöd ut bilen till försäljning på fredan. på söndag morgon har du kapat den i bitar.
jag bryr mig inte om en gammal bagge, men : hur tänkte du där? var du inte lite väl ivrig nu?
erlan
när jag vände på fronten för o skruva loss d sista, så såg jag att dom varit där o lappat...så han var sämre än sämst tyvärr. har dock en annan bagge, där vissa delar får nytt liverlan skrev:ja jag blev mest förvånad. men det är ju inte lätt att veta allt som är värt att spara, vad som är säljbart,
och vad som andra med andra intressen är intreserade av.
baggen såg för bra ut på bilden för att såga sänder men vi tror på ditt ord att den var sönderrostad.
men nu vet du att baggar är eftertraktade till folkrace, gäller väl även saab 99.
kanske fler modeller medj jag är inte uppdaterad på den hobbyn.
erlan
Tänkte?????erlan skrev:du bjöd ut bilen till försäljning på fredan. på söndag morgon har du kapat den i bitar.
erlan