Braxmatte skrev:Det där med hockey fattar jag inte
Vuxna karlar som jagar en gummitrissa på isen
Har dom inte råd med varsin puck...
Sen har dom en massa skydd på sig så det inte ska göra ont när dom slåss
Nej då är det bättre att ta en Guiness på en pub i London
Skål på er
man kan inte förstå allt
jag kan t.ex inte förstå varför inte JAG sitter på en pub i London och dricker Guiness
Och jag har varit och gjort en nyckel idag till det låsbara tanklocket. Det följde med två original LM Ericson nycklar men den ena har jag lyckats lägga bort men den kommer säkert fram senare... Dock måste man ha reservnyckel, kostade 90 kronor och nyckelämnet liknade originalnyckeln. Häromdan var jag på ett annat ställe dom skulle ha 100 för en nyckel och mer olikt ämne men jag fick ta mina saker och bara rusa ut för jag tålde inte lukten av limmet när dom lagar skor. Det måste vara nåt starkt lim då dom hade utsugningsfläkt. För övrigt kan man undra vad bensintjuven skulle tycka om min bensin... Vad är det här nåt???
I Sandviken finns flera fall av torterade katter enligt aftonbladet. Hur tusan är man funtad om torterar djur med gasbrännare? Borde bli straffhöjning för tortyr mot djur.
Bilsugen istället för mer moppar känns det som... gillar den här modellen stenhårt (+ det är en Pontiac..) http://www.blocket.se/ostergotland/Pont ... m?ca=2&w=3
Sen var det faktiskt riktigt nära att man inhandlade Stellan Egelands 29 Rod från Åland (tror jag hade andra tjing på den...)