Mopedbutiker
Packa packet
Packa bra å lätt är ej så svårt, ej hur stort paketet = dyrt stämmer ej..
Testa Schenker sida med drag å släpp mfl det blir ej för stora paket,
vikten är avgörande.
Fick packet får tyska Ebay...stort verkligen STORT packet, va tusan är det här!
Jag har inte köpt nåt som kräver så stort packet........
Öppnade:
Där låg tomma lådor/kartånger, en tysk fyrkantig tom diskflaska med bara luft!
Bra luft lådor/kartånger som packningar fyllning..välpackat...billigt för AVS.
Super smart för att fylla utan att öka vikten, frakten var billig då! Nakdelen massa skärp,
men det tar jag gärna..

Testa Schenker sida med drag å släpp mfl det blir ej för stora paket,
vikten är avgörande.
Fick packet får tyska Ebay...stort verkligen STORT packet, va tusan är det här!
Jag har inte köpt nåt som kräver så stort packet........

Öppnade:
Där låg tomma lådor/kartånger, en tysk fyrkantig tom diskflaska med bara luft!
Bra luft lådor/kartånger som packningar fyllning..välpackat...billigt för AVS.
Super smart för att fylla utan att öka vikten, frakten var billig då! Nakdelen massa skärp,
men det tar jag gärna..

Re: Mopedbutiker
Ååh va trött man blir!
att man aldrig lär sig?!?
Jag tänkte ge klanten på 1:ans en schans till mest för att han hade ett drev på sin hemsida som ingen annan har, det var 2-3 dagars leveranstider på drevet och jag beställde det den 14:de idag kom drevet i ett kuvert via posten.
Jag ville ha alla delar levererade samtidigt, frakten ska ske med schenker enligt hemsidan och jag har fått en avisering om att frakt är bokat.
Så nu återstår bara att se hur länge det tar för resterande delar att levereras, allt annat småskräp som Vajrar och kedjespännare mm.. fanns på lager enligt hemsidan men något paket har ännu inte skickats med schenker.
Nu var det sista SISTA gången jag handlade av den göken!
Skickade ett mail där jag frågade var resten av delarna är.
Uppdatering 24/4:
Svaret från 1:ns är: "ska kolla detta återkommer."

Jag tänkte ge klanten på 1:ans en schans till mest för att han hade ett drev på sin hemsida som ingen annan har, det var 2-3 dagars leveranstider på drevet och jag beställde det den 14:de idag kom drevet i ett kuvert via posten.
Jag ville ha alla delar levererade samtidigt, frakten ska ske med schenker enligt hemsidan och jag har fått en avisering om att frakt är bokat.
Så nu återstår bara att se hur länge det tar för resterande delar att levereras, allt annat småskräp som Vajrar och kedjespännare mm.. fanns på lager enligt hemsidan men något paket har ännu inte skickats med schenker.
Nu var det sista SISTA gången jag handlade av den göken!

Skickade ett mail där jag frågade var resten av delarna är.
Uppdatering 24/4:
Svaret från 1:ns är: "ska kolla detta återkommer."
blir bara nyfiken:
vad var det för drev som bara han hade?
erlan
vad var det för drev som bara han hade?
erlan
Ja eller bara han av de vanligaste butikerna, satt på jobbet och orkade inte leta så mycket.
Drevet är ett 28kugg till Suzuki k50.
Drevet är ett 28kugg till Suzuki k50.
Fortfarande inte ett pip eller ens en bokstav från ettans. 

Sådärja, nu har jag fått ett nytt mail om att min leverans är på väg med ett nytt kollinummer som inte går att spåra på Schenkers spårningstjänst!
Jag fortsätter posta mina besvikelser över detta företagens motsvarighet till regalskeppet Vasa.

Jag fortsätter posta mina besvikelser över detta företagens motsvarighet till regalskeppet Vasa.
- Hakan
Ja lycka till, jag är färdig för all framtid med denna pajas.Svartsjö skrev:Sådärja, nu har jag fått ett nytt mail om att min leverans är på väg med ett nytt kollinummer som inte går att spåra på Schenkers spårningstjänst!![]()
Jag fortsätter posta mina besvikelser över detta företagens motsvarighet till regaalskeppet Vasa.
Gav också 1ans en sista chans,men med facit i hand är han fullständigt inkompetent att hålla på med näthandel.
Ljuger och är otrevlig när han själv ställt till det.
Det finns ju faktiskt konkurrenter som klarar av att leverera det man beställer, och som är trevliga mot sina kunder.
1ans är trots allt ökänd för sin dåliga hantering.
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Om det inte går att spåra så är det antingen felnummer eller så att paketet inte har registrerats hos Schenker (inte gått iväg).Svartsjö skrev: ett nytt kollinummer som inte går att spåra på Schenkers spårningstjänst!![]()
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
Sådärja, 3dagar senare går paketet att spåra på Schenkers hemsida.
Nu gäller det bara att det registreras som hämtat av Schenker och att allt finns med och sen är jag färdig med den här pellejönsen för alltid!
Nu gäller det bara att det registreras som hämtat av Schenker och att allt finns med och sen är jag färdig med den här pellejönsen för alltid!
Paketet inhämtat och avgått, vad tror ni är allt med som jag beställt?
Det känndes ett tag som om detta skulle bli min första dust ARN, fy faan va tråkigt å hålla på å kivas med folk som är dumma i huvet.
Tänk om alla företag använde PAYPAL vad enkelt det skulle va när något går snett, en felanmälan och allt löser sig.
Det känndes ett tag som om detta skulle bli min första dust ARN, fy faan va tråkigt å hålla på å kivas med folk som är dumma i huvet.
Tänk om alla företag använde PAYPAL vad enkelt det skulle va när något går snett, en felanmälan och allt löser sig.
Jag har handlat moppedelar från i stort sett alla internetbutiker i sverige och en del från e-bay. Tycker det har fungerat bra men inte helt perfekt alla gånger. Mest har jag handlat från Ettansmopeder för ca. 15000 kr. Kan hålla med att personen på ettanmopeder svarar väldigt kort på mail om han ens svarar. Har dock ALDRIG blivit blåst av någon när jag handlat på internet. Det tycker jag känns tryggt!
Beställde av Puchverkstan i måndags natt , fick paketet i går.
Där gick det undan som vanligt.
Där gick det undan som vanligt.

VS50 lyx-60
Dakota-66 grön
Dakota-68 röd
Alabama-68 ombyggd
Florida-72 orange
Dakota-75 guld
Tomos youngstr
Packy år ?
Texas-74
MGB Korado
Mc50 cross-65
FRAM solifer-62
E-Type 100cc
+ några vrak
Dakota-66 grön
Dakota-68 röd
Alabama-68 ombyggd
Florida-72 orange
Dakota-75 guld
Tomos youngstr
Packy år ?
Texas-74
MGB Korado
Mc50 cross-65
FRAM solifer-62
E-Type 100cc
+ några vrak
Paketet finns för avhämtning hos min lokala turkbutik sen igår kväll men jag kom hem till hufvudstaden lite för sent för att hämta paketet.
Tyvärr firas Valborg annorstädes och således är jag oförmögen att hämta paketet förrän lördag kväll, ska bli intressant att se om Kalle anka har lyckats få med rubbet!?!
Tyvärr firas Valborg annorstädes och således är jag oförmögen att hämta paketet förrän lördag kväll, ska bli intressant att se om Kalle anka har lyckats få med rubbet!?!
Veför inte vänta med negativa poster tills du har sett vad du får? Jag bestämde för länge sedan att aldrig köpa något med från 1ans men har ändå gjort det vid två tillfällen i närtid p.g.a att jag inte hittade delarna hos någon annan. Det har fungerat utmärkt båda gångerna. Snabba ordergodkännanden och felfria levernaser inom ett par tre dagar. I mina ögon kan de ha fått ordning på rutinerna men det går ju inte att veta om det består, det får visa sig framöver. Men det är ju inte uteslutet att de har kammat till sig och det vore bra i så fall.Svartsjö skrev:Paketet finns för avhämtning hos min lokala turkbutik sen igår kväll men jag kom hem till hufvudstaden lite för sent för att hämta paketet.
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018