SM50 - ännu mindre orginal
Re: SM50 - ännu mindre orginal
det är nog så den hade set ut om den tillverkades i dag . 

sm-50
e-type-73 objekt
e-type-74
e-type-75 ekf
f-50glx-ekf
1199 flaka
e-type-73 objekt
e-type-74
e-type-75 ekf
f-50glx-ekf
1199 flaka
Jag är lite svag för den där kulörkombonmusköchrister skrev:
börjar förstå varför det aldrig blir färdigt,när man istället för att sätta 3 brickor mellan ramen och broms-cylindern lägger typ 1 dag på att få hjälp att svarva och fräsa 2 distanser i rostfritt,och man har gjort dom 2mm för korta så man får ge sig iväg och få nya gjorda. idag vart det iallafall leverans från micke sjöberg i varberg (tingeling30) av lackeringen av sidokåpor och skärmar ,så dom ska jag försöka få på inom dom närmsta dagarna

Det tar ju alltid tid och få saker snyggt och bra
har du provat bromsa med den? blev det bra effekt?
-
har inte luftat än.har inte hittat nån behållare än,så jag kan fylla bromsvätska
Gör som raceputtarna och kör med en ½-1dm genomskinlig slang och en plugg i ändan av slangen.musköchrister skrev:har inte luftat än.har inte hittat nån behållare än,så jag kan fylla bromsvätska
Duger det åt ISR måste det väl duga åt Muskö?
http://www.google.com/imgres?imgurl=htt ... t=0&ndsp=9
-
den var smäcker,den skulle man haft istället.får bli på nåt annat projekt iframtiden ,när man har avverkat allt annat som är halvfärdigt
Jag menade inte att du skulle ringa Acke på ISR å eska loss en bromsscylinder utan stjäla ide'n med genomskinlig slang!
Den idén är ju inte så dum egentligen, du kan ju bara ha en lite längre slang som du drar upp under kåpan och sätter fast lite snyggt, vad kan hända? man behöver väl inte mer vätska i alla fall.
Jag körde så på en av hojarna och det fungerade alldeles utmärkt.
- Bilagor
-
- FILE0006-800.jpg (50.78 KiB) Visad 4479 gånger
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
-

images upload

screenshot program

free image host

gif uploader

screencast
nu börjar storebror (80cc) äntligen bli färdig,lite saker kvar att åtgärda,men nu ser jag snart ett slut på det här projektet,nåra har väl sett den på mellsta,har haft den med 2 gånger fast den inte har varit färdig
Nog det snyggaste och mest välkomponerade jag någonsin sett. Tio poäng av nio möjliga. 

-
tack,det var ju ett bra betyg,känner mig ganska nöjd med den.är lite småsaker kvar,koppla lysknappen,korta t-kabeln och sätta dit t-hatt,sen bli det nog kortade YSS dämpare på den här ocksåLolalola skrev:Nog det snyggaste och mest välkomponerade jag någonsin sett. Tio poäng av nio möjliga.
jo du är ett riktigt proffs på moppebyggen Christer de blir bara så förbaskat snygga...
jag är nog lite avis på din kunskap ska du veta.. 
![[get_real] staff_36-1](./images/smilies/staff_36-1.gif)

Härligt Muskö har du dragit ut tummen nu. ser fan bra ut.
min tumme sitter kvar där den ska där bak .
min tumme sitter kvar där den ska där bak .