Mina fordon!:)

Här kan du lägga upp bilder från mopedturer, museum, rally eller skapa en bildtråd om något speciellt
Humbug

Mina fordon!:)

Inlägg av Humbug »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Här kommer ett par bilder på mina fordon!:)

Har mer projekt o bröten, men får bli nyare bilder till sommaren!

Bild

Flakan :oops:

Bild

Hondan :oops:

Fyrhjulingen! :lol:

Bild

Cresenten - ihopplocket

Bild

Flakan med fel bakhjul!

Bild

Givetvis en bild på nya projektet - Monkeybike 07a.

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Amstaff_Loco

Inlägg av Amstaff_Loco »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Roligt med lite blandade projekt :lol: flakan e te salu va? <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kul att se :shock: Vad jag kan se har du två flakor en med tvåpet.
Den andra verkar vara lite mera växlar, men vad sitter det för förgasare på den? smyger in väldigt fint under ramen. slider_score.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Humbug

Inlägg av Humbug »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Conrad Engström skrev:Kul att se :shock: Vad jag kan se har du två flakor en med tvåpet.
Den andra verkar vara lite mera växlar, men vad sitter det för förgasare på den? smyger in väldigt fint under ramen. slider_score.gif
det är samma flakis :) den bilden med 2 petade motorn ( handväxlade) är den nyaste bilden med rätt bakhjul, den längre ner är är med fel bakhjul! (ngt aleminium skräp).

60cc(jofrab) och 17mm bing, dock så är dens öde osäkert. jag har inte tiden och skruva med motorn + att jag är osäker på att klyva med den.

Den bilden längre ner sitter där en 3 vxl fot, och har försökt byta denna motorn mot en 3 vxl hand med trampor ist, men gick inget vidare :oops: <!-- </EdIndex> --></div>
Humbug

Inlägg av Humbug »

Amstaff_Loco skrev:Roligt med lite blandade projekt :lol: flakan e te salu va?
Klart det är roligt, blivit lite mycket i garaget senaste tiden bara. Klart den är till salu, eller ev bytes mot vägreggad ATV.

kika i annonsen :lol:

http://www.blocket.se/jonkoping/Cresent_flakmoped_25540134.htm?ca=17&w=1 <!-- </EdIndex> --></div>
Humbug

Inlägg av Humbug »

Conrad Engström skrev:Kul att se :shock: Vad jag kan se har du två flakor en med tvåpet.
Den andra verkar vara lite mera växlar, men vad sitter det för förgasare på den? smyger in väldigt fint under ramen. slider_score.gif
Oj, nu vet jag vilken du menar :oops: Sorry! trodde du menade kyrkportarn, på bilden sitter det en 16,5mm fögge, gick ruggit bra med den ist för 17mm 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

Humbug skrev: Oj, nu vet jag vilken du menar :oops: Sorry! trodde du menade kyrkportarn, på bilden sitter det en 16,5mm fögge, gick ruggit bra med den ist för 17mm 8)
Varför skulle det vara skillnad i effekt? :? <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:shock: WoW, vad.....fina objekt du har... :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Humbug

Inlägg av Humbug »

Grannen skrev::shock: WoW, vad.....fina objekt du har... :lol:
Fina o fina vet jag inte, men jag måste ha något och pyssla med. Annars blir det bara alkohol och olagligheter för pengarna och tiden blir i en liten trång cell, där ingen vill veta av en. <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar