jajamen det är tänkt så Jossan hoppas kunna beställa det hela ganska snart..bara lädret helat sig lite..Raketsport skrev:Visst skulle du ha ha trimdelar på den 3-växlade?

jajamen det är tänkt så Jossan hoppas kunna beställa det hela ganska snart..bara lädret helat sig lite..Raketsport skrev:Visst skulle du ha ha trimdelar på den 3-växlade?
Det låter bra detRaketaren skrev:jajamen det är tänkt så Jossan hoppas kunna beställa det hela ganska snart..bara lädret helat sig lite..Raketsport skrev:Visst skulle du ha ha trimdelar på den 3-växlade?
Raketsport skrev:Det låter bra detRaketaren skrev:jajamen det är tänkt så Jossan hoppas kunna beställa det hela ganska snart..bara lädret helat sig lite..Raketsport skrev:Visst skulle du ha ha trimdelar på den 3-växlade?![]()
Men nu kan du ju ta den ut på en tur i alla fall tills lädret sluta blö. Kanske Hasse kan skicka en extra enkrona
HUSQVARNA SPORT skrev:Jag postar ett paket till dig i morgon det verkar som Hasse behöver ut och få lite färskt syre i sin hjärna har så underliga ide er .
kanonfint att jag fick tag på en tröja, gott att känna sig som fullvärdig medlem nu..Raketaren skrev:HUSQVARNA SPORT skrev:Jag postar ett paket till dig i morgon det verkar som Hasse behöver ut och få lite färskt syre i sin hjärna har så underliga ide er .
så rätt så rätt Anders...Hasse har nog fått lite syrebrist av vintern och allt hästkött han har ätit..![]()
paket...mmm nu blir ja nyfiken..
Den räknar vi som god reklam för en världs täckande klubb.Raketaren skrev:kanonfint att jag fick tag på en tröja, gott att känna sig som fullvärdig medlem nu..Raketaren skrev:HUSQVARNA SPORT skrev:Jag postar ett paket till dig i morgon det verkar som Hasse behöver ut och få lite färskt syre i sin hjärna har så underliga ide er .
så rätt så rätt Anders...Hasse har nog fått lite syrebrist av vintern och allt hästkött han har ätit..![]()
paket...mmm nu blir ja nyfiken..passade perfekt den har redan varit i farten på Faresta veteranfordonsträffen när jag åkte dit med snetrean..
![]()
vi får väl grejja betalningen när vi träffs, annars kan jag klämma in det på ditt konto om du vill..
HUSQVARNA SPORT skrev:Du har hittat kåpan till den äldre tramp motorn och ett fint bromsstag hittade jag.
Raketsport skrev:Kanske har en kåpa att byta med, ska kolla