Skoterett - SÅLD
-
- JanneHagnell
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
<!-- </EdIndex> --></div>
Haha, Janne, är det du som är Balkongståarn?JanneHagnell skrev:Kanske Niklas som är Stofilpojken..?Pälle skrev:HahaNiklasHögberg skrev:solresa. ska de va bra de. vi har ju sol här om sommaren de räcker ju långt de. heheDu är en riktig stofil Niklas, en 70-åring i en 25-årings kropp

- JanneHagnell
Jag ser mig själv mer som Senilo...Pälle skrev:Haha, Janne, är det du som är Balkongståarn?JanneHagnell skrev:Kanske Niklas som är Stofilpojken..?Pälle skrev:HahaNiklasHögberg skrev:solresa. ska de va bra de. vi har ju sol här om sommaren de räcker ju långt de. heheDu är en riktig stofil Niklas, en 70-åring i en 25-årings kropp

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Att annonsera på forumet efter emblem gav ju föga men ett besök hos en amazonkompis resulterade i detta ;

Det nedersta hade jag sedan tidigare. Det översta var ju riktigt fint. Tyvärr har de 2 nya inte piggarna på samma ställe som originalet så jag får montera dom med dubbelhäftande är jag rädd. <!-- </EdIndex> --></div>

Det nedersta hade jag sedan tidigare. Det översta var ju riktigt fint. Tyvärr har de 2 nya inte piggarna på samma ställe som originalet så jag får montera dom med dubbelhäftande är jag rädd. <!-- </EdIndex> --></div>
-
- JanneHagnell
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
- JanneHagnell
Jag har limmat plast mot plåt tidigare och tycker det biter bra. Men om inte annat funkar väl vanligt kontaktlim? Tycker själv att det är bra med lite "fylligt" lim när ytorna inte är helt jämna. Typen superlim ska man ju ta så lite av att det gäller att de ytor man sätter det på verkligen är ordentligt i kontakt med varandra. <!-- </EdIndex> --></div>Pälle skrev:Jasså, funkar det bra på emblem och plåt?JanneHagnell skrev:Sättlim är ju också en variant.
Har ju en tub i sprutan just nu sedan jag satte upp ett tak såatte...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->annars vet jag ju av en som har två NOS emblem monark till scoterett men dom kan nog kosta en slant

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...