zappafan skrev:Har ändå lite svårt med priset (VRM-veven)
Jo, det är saftigt. Men jag blundade när jag trycke på "överför" i internetbanken
Å andra sidan känns det som top-of-the-line alternativet, vilket brukar kosta......
Supersnabb leverans på vevpartiet.....men.....slutade flina när det saknades spår för kilar både på svänghjuls och transmissionssidan
Ringde Roffe strax efter 17.00 och han var nog lika förvånad som jag var.
Fick återkoppling inom en timme att han skulle skicka ett nytt som har spår och jag returnerar det felaktiga.
Funkar nu detta och inget strular med fördröjd leverans eller problem med returfrakt så skall VRM ha beröm för hanteringen.
Ny korrekt vev hämtad idag
Returfraktsedel medskickad.
Suverän hantering av VRM!
Måttade in den i blockhalvorna och det var ett gränsfall, så jag slipade bort lite av rundningen i vevhuset för att vara säker och slipper därmed använda dubbla packningar.
then71 skrev:
Måttade in den i blockhalvorna och det var ett gränsfall, så jag slipade bort lite av rundningen i vevhuset för att vara säker och slipper därmed använda dubbla packningar.
Bra att det löste sig!
Vad slipade du med för slags verktyg?
Det är synd att det blivit så låg moral så att när en firma sköter sig som dom ska, så blir man glad och överraskad
jag menar absolut inget illa mot Rolf men det är väl helt normalt att man gör som han gjorde.
det är ju dom som INTE tar det ansvaret som ska hängas
then71 skrev:
Bra att det löste sig!
Vad slipade du med för slags verktyg?
kejsaren skrev:Det är synd att det blivit så låg moral så att när en firma sköter sig som dom ska, så blir man glad och överraskad
jag menar absolut inget illa mot Rolf men det är väl helt normalt att man gör som han gjorde.
det är ju dom som INTE tar det ansvaret som ska hängas
kul att det finns moral kvar
Visst är det så, men tyvärr har det dykt upp många firmor de sista åren som hellre snålar och tar ett dåligt rykte än lägger tid, energi och en liten kostnad för att rätta till ett fel.