lurad igen

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
cobra karlsson
Kontakt:

lurad igen

Inlägg av cobra karlsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jaha då blev men lurad igen tänk att jag drabbas av alla smarta människor var och hämtade en cylinder och tror ni inte gubben hade en crecsent 2013 ståendes efter lite dividerande om pris så frågade jag vad han skulle ha för sin apollo raketare som stod bredvid mm sa han du får ta bägge för ---kr OK sa jag fort som fan och plötsligt så har man 2 raketare och 2st 2000 crescenter till vilken nytta hälsn Cobra <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tvivlar på att du blivit lurad. haha e väl trevligt me några fler veteraner. hihi <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Samuel

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->om jag fattar det rätt så verkar det vara ett tresiffrig belopp. ( ---kr) <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
Duett_Anders_

Inlägg av Duett_Anders_ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Otur att sånt folk går lösa. Lider med dig

Tycker riiiiiktigt synd om dig :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->känner igen syndromet å så intalar man sig sjäv "kan ju sälja nåt annat skit ist. men ...inget blir sålt :oops: " <!-- </EdIndex> --></div>
Humbug

Re: lurad igen

Inlägg av Humbug »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
cobra karlsson skrev:Jaha då blev men lurad igen tänk att jag drabbas av alla smarta människor var och hämtade en cylinder och tror ni inte gubben hade en crecsent 2013 ståendes efter lite dividerande om pris så frågade jag vad han skulle ha för sin apollo raketare som stod bredvid mm sa han du får ta bägge för ---kr OK sa jag fort som fan och plötsligt så har man 2 raketare och 2st 2000 crescenter till vilken nytta hälsn Cobra
skänk en 2000 ram+tank med hjul till mig så kommer tomten (kanske) till dig! (nästa år).

Hehe fixa bilder så man får en blick av skapelserna! <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->det är helt rätt en cobra ska alltid va på hugget evildevil självklart lider jag med dig...att du blivit lurad staff_36-1 <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Åja - lurad och törs inte sätta ut priset, ska du lägga dessa skapelser
på tradera så säg till så man kan lägga lite stödbud :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson
Kontakt:

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej tänkte berätta något roligt med 2000 moppen svärfarsan kom hem igår em och såg moppen och blev alldeles saliger och började berätta om att han haft en sådan och att den hade varit så praktisk till fisketurerna i skogen .då tänkte jag att vi ska se om den startar och tamejfan startade inte sachsen på 3 dje kicken men det luktade inte speciellt gott om avgaserna precis.Den hade inte varit igång på över 10 är sa han jag köpte mopparna av och ändå funkade den med så gammal soppa .hälsn cobra <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kvalité Cobra ... du ska inte vara förvånad.
Du vänjer dig :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fantastiskt! Min svärgubbe körde 2000 när han var ung, han har berättat hur många mellanöl som rymdes under sadeln men jag har glömt hur många det var :D <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson
Kontakt:

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Pälle jag kollar det idag hehe så vi vet mvh cobra <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag gissar på en sexpack :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar