Sachs 50/6 gs
Sachs 50/6 gs
Har lite funderingar på att sälja min sachs 50/6 gs. Motor inkl. Bing-förgasare.
Hamnade i garaget i slutet på 70-talet, fullt fungerande när den plockades ur hojen den satt i.
Tog loss toppen och kollade ner i cylinderloppet, ser helt och fräscht ut(diameter på cylinderloppet, 40mm). Cylindern skall enligt uppgift ej ha gått många timmar.
Kom med bud så får vi se om jag säljer.
Hamnade i garaget i slutet på 70-talet, fullt fungerande när den plockades ur hojen den satt i.
Tog loss toppen och kollade ner i cylinderloppet, ser helt och fräscht ut(diameter på cylinderloppet, 40mm). Cylindern skall enligt uppgift ej ha gått många timmar.
Kom med bud så får vi se om jag säljer.
- Bilagor
-
- PicsArt_1400444380376.jpg (610.17 KiB) Visad 4721 gånger
Re: Sachs 50/6 gs
Hade du inte flera köpare i förra tråden?
Tradera är bättre om du vill ha så många köpare som möjligt och ha så mycket pengar som möjligt.
Tradera är bättre om du vill ha så många köpare som möjligt och ha så mycket pengar som möjligt.
-
han var nog inte nöjd med buden efter att ha sett vad coolvett fått för sin.
kan ju bli svårt att sälja om man inte ens kontaktar dom som pm:ar och visar intresse för att köpa eller
kör med öppen budgivning på forumet eller sätt ut på Tradera så får han vad den är värd just nu.
nån dold pm-budgivning är i alla fall jag inte intresserad av att delta i, öppet ska det vara så alla har lika stor chans.
naturligtvis en fastställd sluttid också

kör med öppen budgivning på forumet eller sätt ut på Tradera så får han vad den är värd just nu.
nån dold pm-budgivning är i alla fall jag inte intresserad av att delta i, öppet ska det vara så alla har lika stor chans.
naturligtvis en fastställd sluttid också

Hur länge har du tänkt att budgivningen ska pågå?
Vart bor du?
Vart bor du?
Har snokat runt på nätet och den info som jag hittat är att den billigaste gick för 6000:-, men den var i behov av omfattande renovering(bl.a ny cylinder, kolv och renovering av vev).
den dyraste i toppskick gick för drygt 20.000:- i Tyskland.
Så jag bör MINST få 6000:- för min om jag inte är helt ute och seglar.
Bor strax utanför skara.
den dyraste i toppskick gick för drygt 20.000:- i Tyskland.
Så jag bör MINST få 6000:- för min om jag inte är helt ute och seglar.
Bor strax utanför skara.
Kör budgivning veckan ut så får vi se om den får ny ägare eller förblir magasinerad i garaget.
Hur gick det?
-
och dom var likadana motorer med lilla kopplingen? tvivlar jag på
Budgivningen avslutad. Motorn magasinerad.
Fick inte plats i garaget och blev för vass för pöjkens lådbil