Garagerensning

fatchance
Forumsponsor
Ort: Eskilstuna Moped Kultur / Hallsta Moppers south side

Garagerensning

Inlägg av fatchance »

Måste ta mitt lilla förnuft till fånga - det håller på att gå Bananas totalt i garaget!
Har insett att vissa projekt aldrig kommer att bli av och saker som bara ligger blir nu tillsalu!

Här kommer lite bilder & priser.

Bild

Från vänster:YZ80 2J5 49borr, YZ60 1983 42,8borr, YZ50 44borr och Simson S85 49borr.
Sålda!!

Bild

Från vänster: AM6 med Airsal 80cc och elstart, AM5 50cc original cylle.
Inga tändsystem i dom.
AM6 2000:- & AM5 1500:-

Bild

Dubbelnocksnav till någon gammal Honda, 180mm i diameter. Nya bromsbelägg, komplett med mätardrivning och axel.
Bara att plocka ihop och montera på caféracern!
Sålt!!

Bild

AC/DC Tig utan gasflaska, nyskick & funkar utmärkt. Har bara använt den sporadiskt och gjort slut på 3st 5kg:s flaskor Argon på 2år.
Såld!!

Bild

Och nu till det bästa! :-D
Från vänster: Pinnsvets för sporadiska reparationer, använd några timmar bara. Funkar bra om man inte har bråttom.
Man kan ta flera fikapausar under arbetets gång - som ni vill göra på jobbet mao! :wink:
Såld!!

Tigsvets för flusstråd, kallas även "Radhusfarsasvets" som till råga på allt är trasig! Den lilla rackaren vill inte tända till,
annars så är den bra! Förmodligen ett skitfel som den händige kan fixa (inte jag alltså) och få en transportabel metallsprättare att imponera på svärmor kanske till priset av Noll kronor!
Bortskänkt!!
Senast redigerad av fatchance den 09 jun 2014, 21:24, redigerad totalt 2 gånger.
Användarens profilbild
Oaken
Kontakt:

Re: Garagerensning

Inlägg av Oaken »

Jag köper dom 4 cylindrarna på bilden och Honda dubbelnocksnavet av dig.
Slår en signal till dig imorrn.
Mvh Johan
Mopedheads / Stram Wire Sverige
Användarens profilbild
JanneL
Forumsponsor

Inlägg av JanneL »

föredömlig annons :thumb:
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

fatchance skrev: Bild

Från vänster:YZ80 2J5 49borr, YZ60 1983 42,8borr, YZ50 44borr och Simson S85 49borr.
Bra att du insett att det är bättre att trimma ordentligt än att hålla på med dom där slöa YZ cyllarna slider_anon.gif
Ordförande i Hallstamoppers :D
fatchance
Forumsponsor

Inlägg av fatchance »

Braxmatte skrev:
fatchance skrev: Bra att du insett att det är bättre att trimma ordentligt än att hålla på med dom där slöa YZ cyllarna slider_anon.gif
:D Japp, dom går inget vidare... :wink:
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

fatchance skrev:Måste ta mitt lilla förnuft till fånga - det håller på att gå Bananas totalt i garaget!
Har insett att vissa projekt aldrig kommer att bli av och saker som bara ligger blir nu tillsalu!
Jasså, en som kommit till insikt att han inte kommer att bli 150 år gammal.... :lol: :wink:
fatchance
Forumsponsor

Inlägg av fatchance »

Sant Zappa!

Vet ej hur gammal jag blir, förmodligen inte så speciellt gammal då jag redan är väldigt mogen för min ålder! :mrgreen: (47 i höst)

Men du som är äldre kanske ska slå till på den där motorn med elstart - perfekt när du har bytt höftled! :wink:
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

:finger: :lol: :wink:
Skriv svar