<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hittade en bild häromdagen på min första veteranis.
Vad hette modellen? vet iaf att det var en Apollo 56a med 2vxl trampad sachs motor (saknar den)
Första bilden är utan motorn som satt på när jag fick den (började ta in bensin i oljan) och andra bilden är med en 3 petad tramp motor som var total renoverad.
Om ni får syn på denna på staden, eller i verkligheten någon gång, tipsa mig gärna. vill ha en likadan moped som när jag fyllde 15! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Påminner starkt om min Apollo Fanfar -59. Dock annat styre och lyse. Min har styre som på en Raketare. <!-- </EdIndex> --></div>
Leone skrev:wow, de e så rackarns fina!! sån skulle man själv vilja ha
jag ångrar som fan att jag bytte bort min. så här nu i efterhand så kommer jag alltid sakna den tills jag skaffar en likadan. <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle skrev:Påminner starkt om min Apollo Fanfar -59. Dock annat styre och lyse. Min har styre som på en Raketare.
Håller med, har kollat lite, och det stämmer att dom är lika. DOCK, så stämmer det inte riktigt med bakskärmen och så vidare...men jag saknar den! <!-- </EdIndex> --></div>
Nog ser väl bakskärmen likadan ut? Kikar man noga på din så tror jag nog att styret är utbytt. Du verkar ha samma tank som jag har, med en krage upp mot styrstammen. Vidare så verkar din gamla sakna kåpan framför tanken. <!-- </EdIndex> --></div>
Nog ser väl bakskärmen likadan ut? Kikar man noga på din så tror jag nog att styret är utbytt. Du verkar ha samma tank som jag har, med en krage upp mot styrstammen. Vidare så verkar din gamla sakna kåpan framför tanken.
Det är en sån du har ju! *drägla*, fasiken att du bor långt bort!
blir glad av och se att de finns fler sådana runt om <!-- </EdIndex> --></div>