Tack och Tack för drevtips!fatchance skrev:Håller med Jossan, 1 kugg större på framdrevet blir nog bra att börja med.suzi93 skrev:Tips om drevning Compact 3,5 hk
Fina jobb du gör!

Tack och Tack för drevtips!fatchance skrev:Håller med Jossan, 1 kugg större på framdrevet blir nog bra att börja med.suzi93 skrev:Tips om drevning Compact 3,5 hk
Fina jobb du gör!
Racermoppe skrev:Underbart hantverk, snyggt jobbat
Rostar titan? och kan jag polera det lika blankt som rostfritt?Coolvette skrev:Japp, en vanlig missuppfattning att rostfritt inte kan vara magnetiskt, det finns austenitiskt (icke-magnetiskt) och ferritiskt (magnetiskt) rostfritt.kejsaren skrev:Trodde jag också till för inte så många år sedansuzi93 skrev:Rostfritt identifieras ju av att det inte är magnetiskt har jag lärt mig)![]()
"Ju mer man förstår, ju mer förstår man att man inget förstår"(Tage Danielsson)
http://www.steelex.se/rostfritt.html
"Rostfritt" är ju egentligen också en missuppfattning, skulle ju egentligen kallas "korrosionsresistent, det är väl egentligen bara i så kallat "syrafast" det är närmast rostfritt.
En kompis hade knäpuckar i titan på skinnstället.JohanK skrev:Slipa en bit titan med en bandslip eller liknande så ser man rätt snabbt
Tusen tack för funderingen! Då blir det i mitt fall HÖGER!pangerva skrev:Är man högerhänt så tycker jag att locket ska sitta på höger sida.
På vänster om man är vänsterhänt.