Bubbla, dt 125, kawasaki kl600r.

Neifelheim

Bubbla, dt 125, kawasaki kl600r.

Inlägg av Neifelheim »

Har bestämt mig för att ta körkortet, då jag lessnat på att åka kollektivt, samt fråga andra om skjuts. Så alla objekt och projekt ska bort.

Bubbla, jubileums modell säljes, 1972. Lite rost, men inget farligt. bromsar funkar, koppling och motor likaså. går fint på tomgång, men vid gaspådrag så dör den.

Massor av extra delar medföljer. 1 ägarkvittot finns kvar, samt serviceböcker och stämplar. (Såld ny till malmköping 1972 för 13.240kr).

5000 SEK.

Bild

Dt125 82/83 säljes. Behöver lite fix innan bes, men går tokfint, startar lätt, o går billigt. relativt oskruvad. Dock utsatt för stöldförsök. Blinkers funkade innan jag tog dom till min 600a, köp ett par nya och bes efter du fixat bakljuset, eller vill du bara ha en hoj till o från jobbet? Ptja, låter inte mer än en moppe. Alu"kåpan" har jag donat med i engelska hjulet, inte helt 100% men bättre än ingenting.

5500kr

Bild
Bild

sist men inte minst.

Bild

kawasaki kl600r, Elstart och kick. Har städat elsystemet så det ser bra ut, samt allt funkar. startar lätt, går snålt och bra. bromsar funkar som sig bör. frambromsen är återmonterad efter att jag tappade den. behöver luftas, men nyper som sig bör....o-ringskedja. och däck som går en säsong till. skavanker finns, te,x sadel som behövs kläs om.

Lite fix som det står ovanför innan bes. Men helt klart en underbar hoj för småvägar/grusvägar.

Årsmodell 1987.

8000kr.

Ev kan jag sälja både 125an och 600an för 11.000kr

Kontakt i tråd, pm, eller via mail : g.burhen@live.se (Inget kladd i tråden tack, inga bytesförslag, eller dyl). Mvh Gabbe