Tjusig Bimmer

Jo kopplingen är ju numera rena drömmen, känns bara surt att man inte gjorde det på en gång bara.Micke S skrev:Kul att det fungerar med kopplingen.
Om du har ökat höjden på avgasporten med 1 mm ökar durationen ungefär 5 grader med det grundtrim du har. Du kommer nog att få fin snurr i maskinen genom att du breddar avgasporten en hel del också.
Tveksamt om den fixar 100km/h.Micke S skrev:Inressant rapport ! Då går den nog nu ungefär som min gjorde. Det ska bli intressant att höra om du klarar 100 km/h. Min gjorde det med jag tror att din kan klara lite mer genom att du har bredare avgasport och lite mer duration.
Har du ilo orginalstake i den så var beredd med kopplingen när du närmar dig 60bmw02touring skrev:Hade tyvärr inte med mig telefonen (hastighetsmätaren) men nu känns det som om Puchcyllen 56cc kommer till sin rätt, tidigare var den för stark och det varvade hejdlöst, nu känns det lite mer komfortabelt, eller Dödslängtan när man åker uppemot 60km/h med en växel och med utan fjädring!Men det går att cruisa lugnt i 45 nu, och det är ju skönt.