NiklasHögberg skrev:ne vi ska nog inte hacka på roos. han går ju dessutom i skolan o studiebidrag blir man ju inte fet av. han kanske rent av har roliga saker att sälja som ligger i hans gömmor? de e ju sant som ni säger att man får prioritera, ngn som vill ha en tjorven bil?? mer eller mindre gratis om den hämtas.
Klart man har roliga saker i sina gömmor men allt är inte till salu <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ska bara lägga till att mitt moppeintresse håller jag på med ett halvt studiebidrag, funkar för tillfället <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg skrev:ne vi ska nog inte hacka på roos. han går ju dessutom i skolan o studiebidrag blir man ju inte fet av. han kanske rent av har roliga saker att sälja som ligger i hans gömmor? de e ju sant som ni säger att man får prioritera, ngn som vill ha en tjorven bil?? mer eller mindre gratis om den hämtas.
Jag skulle gärna hämta tjorvarna men om jag ska köra ända dit ner måste jag nog maxa krediten på bensinkortet <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->du e välkommen alabamamannen. finns dessutom mkt delar till dom från en bil till. finns mkt motordelar bland annat. häng på kärran o kom du. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
NiklasHögberg skrev:vad har du för roliga saker att avyttra då roos? några grejer till jlo??
//Niklas
Vad sägs om en 98cc ilo motor repad av en samlare i tyskland? Låter spännande iaf men om det är sant vet jag inte riktigt. Ser då bra ut för övrigt <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg skrev:du e välkommen alabamamannen. finns dessutom mkt delar till dom från en bil till. finns mkt motordelar bland annat. häng på kärran o kom du.
jag vet en snubbe som samlar på tjorvar! tycker du att jag ska kolla med honom eller..vet inte om alabamamannen är het på dom vill ju inte sabba hans affärer.. han har väl tänkt extraknäcka med att köra ut post. . <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->sprid ut de du doktorn. alabamamannen har ej sagt ngt speciellt mer än att de vore skoj o hämta dem. ska försöka få iväg dem snarast. annars får de bli skroten tror jag. vilket vore synd då de finns papper på dem båda. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->vad de gäller 98 motorn roos såe de inge för mig. tänkte mest på mopedmotorer av mäket jlo. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
dr.novolette skrev:ä dom helt hopplösa rosthäckar eller finns det hopp.
finns nog hopp för dem för den som har tid och energi. rost e inte lätt o hitta då de e glasfiberkarosser. ej spruckna vad ja kan se. går att plocka ihop en bil av allt som finns vad ja vet. en motor startar till och med. men slungkopplingen behöver ses över samt montera en vacuumklocka i drivlinan. (Alla saker finns) <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja tänkte ja me att de vore kul att tjorva till livet lite med en film.
Saltkråkan eller vad den nu hette med tjorven i huvudrollen.. <!-- </EdIndex> --></div>