skulle behöva en till min ena e-type
 isåfall pma
  isåfall pma  
söker även en bra tank och ett övre motorfäste dock ej fantasipriser
 <!-- </EdIndex> --></div>
 <!-- </EdIndex> --></div> isåfall pma
  isåfall pma  
 <!-- </EdIndex> --></div> hör av dig när du vill skiljas från motorn....
 hör av dig när du vill skiljas från motorn....  <!-- </EdIndex> --></div>
 <!-- </EdIndex> --></div> <!-- </EdIndex> --></div>
 <!-- </EdIndex> --></div> men håller den under uppsikt men risken är nog minimal det blir affär på den..
  men håller den under uppsikt men risken är nog minimal det blir affär på den..  får väl i nödfall piska liv i den fläktkylda jag har liggandes den behöver vilket som en helrenovering i såfall..
  får väl i nödfall piska liv i den fläktkylda jag har liggandes den behöver vilket som en helrenovering i såfall..  men den passar bättre till ett annat renoveringsobjekt jag har
  men den passar bättre till ett annat renoveringsobjekt jag har  <!-- </EdIndex> --></div>
 <!-- </EdIndex> --></div>Verkligen ett renoveringsobjekt, kolla växelkåpan, början till sprickor, och saknade delar <!-- </EdIndex> --></div>Grannen skrev:http://www.tradera.com/Sachsmotor-3vxl- ... _105582450
Klart att detta är ett renoveringsobjekt och kommer säkert att gå billigt
för runt 1500:-, det gick en ganska fin en igår för strax under 4000:-
 men verkar som den får en ägare ändå...den ligger ju på tradyyyra...
 men verkar som den får en ägare ändå...den ligger ju på tradyyyra...  <!-- </EdIndex> --></div>
 <!-- </EdIndex> --></div> håller nog med Tompa ang växelkåpan
  håller nog med Tompa ang växelkåpan  så ja väntar på ett bättre tillfälle..är ingen direkt panik..
 så ja väntar på ett bättre tillfälle..är ingen direkt panik..  <!-- </EdIndex> --></div>