Förgasare hva flinta
Förgasare hva flinta
Hej! Har köpt en compact med flinta motor, ej startat den än, plockade isär förgasaren och det första jag tänkte på va att nån har snott nålen? Så jag beställde grejer packningar,nål,munstycke mm, märkte dock att munstycket inte var lika, var större hål i det nya så nålen går i liksom medans det gamla va pytte litet, men satte i nya grejerna, då upptäckte jag nästa grej nålen sitter ju inte i mitten på trotteln men munstycket är mitt i... Så trotteln går så klart inte i. Vad är fel hehe??
Re: Förgasare hva flinta
Du måste skriva vad du har för förgasare, helst bild också då det finns olika. Men original ska det sitta en Encarwi förgasare.
Sen ska det nog inte sitta nål på din förgasare.
Sen ska det nog inte sitta nål på din förgasare.
Det är en bing, ser ju lika ut som sprängskissen på nordscand till flinta
- Bilagor
-
- image.jpg (167.35 KiB) Visad 1167 gånger
Du har nog rätt i att det inte ska va nån nål i, det va det konstigaste ;)
Hitta denna text på en annons på en sån förgasare
NOS helt komplett kommer från Husqvarna fabriken en bing orginal och ingen kopia denna har ingen nål sitter spridarmunstycke i den så denna funkar kanon till alla Flinta motorer ett måste till trim och för bra gång på motor filter ingår till förgasaren som är orginal från husqvarna fabriken det ochså kolla även min hemsida
Hitta denna text på en annons på en sån förgasare
NOS helt komplett kommer från Husqvarna fabriken en bing orginal och ingen kopia denna har ingen nål sitter spridarmunstycke i den så denna funkar kanon till alla Flinta motorer ett måste till trim och för bra gång på motor filter ingår till förgasaren som är orginal från husqvarna fabriken det ochså kolla även min hemsida