Säljer två pelarborrar, vet dock inte så mycket om dom bara att den ena är en arboga och den andra en I.S.C.A gjord i Italien. Säljs eller byts mot något skoj så kom gärna med förslag.
Första

Andra

och den äldre är en E825Frolzon skrev:I.S.C.A. ? För mig ser den ut som en äkta Arboga G 2508...![]()
Det är en Arboga 2508. I det skicket enl bild om den inte har några defekter så ligger marknadspriset på 8- 10 000 :- upplysningsvis.Frolzon skrev:I.S.C.A. ? För mig ser den ut som en äkta Arboga G 2508...![]()
du har pm sen ett par dagarannesta skrev:aha okej men iallafall den Arboga G 2508 är i bra skick och har inte gått hårt.
OK, för långt avstånd för mej men det finns köpare på närmare avstånd ser jagannesta skrev:Maskinerna finns i stockholm. Ja den ena är en arboga men på den andra sitter det ett märke med I.S.C.A men kan inget om dom så xD
jo men det där med PM är nog inget för säljaren56:an skrev:OK, för långt avstånd för mej men det finns köpare på närmare avstånd ser jagannesta skrev:Maskinerna finns i stockholm. Ja den ena är en arboga men på den andra sitter det ett märke med I.S.C.A men kan inget om dom så xD
Detta jag skrev nu tog ca en minut.annesta skrev:Har sett era PM och ska svara har bara inte haft tid. Kom gärna med bud då många är intresserade.
annesta skrev:Har sett era PM och ska svara har bara inte haft tid. Kom gärna med bud då många är intresserade.