Två pelarborrar

annesta
Kontakt:

Re: Två pelarborrar

Inlägg av annesta »

Hynboholm skrev:
annesta skrev:Har sett era PM och ska svara har bara inte haft tid. Kom gärna med bud då många är intresserade.
Detta jag skrev nu tog ca en minut.
Jag tror snarare att du vill vänta så du får flera bud/intressenter.
Jag har inte fått ett enda bud.
racetic skrev:
annesta skrev:Har sett era PM och ska svara har bara inte haft tid. Kom gärna med bud då många är intresserade.

Om du nu inte har prisidé vilket är ok så kanske du kan säga vad som är gångbart och intressant som byte?
Jag såg en likadan G 2508 gå för 9500kr på en auktion och den var i ungefär samma skick. Det jag kan tänkas byta mot är en komplett moppe med sachs motor. Är det ingen som kommer med ett bud så kommer det tyvär skrottas då allt ska bort från verkstaden.
racetic

Inlägg av racetic »

racetic skrev:

Om du nu inte har prisidé vilket är ok så kanske du kan säga vad som är gångbart och intressant som byte?
annesta skrev:Jag såg en likadan G 2508 gå för 9500kr på en auktion och den var i ungefär samma skick. Det jag kan tänkas byta mot är en komplett moppe med sachs motor. Är det ingen som kommer med ett bud så kommer det tyvär skrottas då allt ska bort från verkstaden.

Ok, jag kör Zundapp så då får jag fundera på nåt bud ev.

Finns det nåt slutdatum när dessa måste vara ur vägen?
igasen

Inlägg av igasen »

Du behöver inte skrota maskinerna ! I värsta fall kan du kontakta http://www.sernbrandt.se/ .De betalar 2-3000:- för 2508 :an och 1000:- för den andra. Kommer och hämtar inom ett par dagar då maskinerna finns i Sthlm.
56:an
Forumsponsor

Inlägg av 56:an »

För det priset skulle jag nog kunna tänka mig den lååånga resan till Stockholm ändå :hmm:
racetic

Inlägg av racetic »

Är det MK2 eller MK3 kona på dessa?

Lägger ett bud på 3000 kr för den märkt ISCA.....nån måste väl börja... :YMPRAY:
igasen

Inlägg av igasen »

Mk 3
cobra karlsson
Kontakt:

Inlägg av cobra karlsson »

Frågade pris men du skulle återkomma
annesta
Kontakt:

Inlägg av annesta »

cobra karlsson skrev:Frågade pris men du skulle återkomma
Du har PM

D
racetic skrev:
racetic skrev:

annesta skrev:Jag såg en likadan G 2508 gå för 9500kr på en auktion och den var i ungefär samma skick. Det jag kan tänkas byta mot är en komplett moppe med sachs motor. Är det ingen som kommer med ett bud så kommer det tyvär skrottas då allt ska bort från verkstaden.

Ok, jag kör Zundapp så då får jag fundera på nåt bud ev.

Finns det nåt slutdatum när dessa måste vara ur vägen?
Dom ska bort inom några veckor.
annesta
Kontakt:

Inlägg av annesta »

Det jag är intresserade i att byta mot är möjligtvis raket sport, F50 eller E-type om det är till någon hjälp.
Skriv svar