Den såg ju bra ut men han behöver nog köpa ny mobil också..Raketsport skrev:
Här kommer mobilbilden på Raketarens 1289

/ P
Den såg ju bra ut men han behöver nog köpa ny mobil också..Raketsport skrev:
Här kommer mobilbilden på Raketarens 1289
Eller ha en stadig handPatrik skrev:[
Den såg ju bra ut men han behöver nog köpa ny mobil också..
/ P
Raketsport skrev:Eller ha en stadig handPatrik skrev:[
/ P
Hasse skrev:Raketsport skrev:Eller ha en stadig handPatrik skrev:[
/ P
Han blev väl så till sig i trasorna när han såg den. (Hur nu man kan bli det)
pangerva skrev:Haft problem på landet med att jordfelsbrytaren löser ut emellanåt. Förbaskat svårt att hitta felet då det bara är då och då.
Igår gick jag ned i källaren, eller rättare ner sagt under huset med bitvis upp till 130 cm "ståhöjd", för att se om det möjligen kan vara möss som orsakar problemet. Såg då att det droppade ganska ordentligt under varmvattenberedaren.![]()
Droppar på och kring termostaten och det måste vara felet!!! Den som läckte var en Carat 80L som köptes på Coop för 10 år sedan.
Så idag fick man investera i en ny varmvattenberedare. Det blev en extra resa till landet efter att ha köpt en 80L OSO (norsk) med rf behållare.
Har slitit ut Caratliket och precis blivit klar med installationen av den nya OSO'n. En 80L är tack och lov hanterbar och det har räckt för oss tidigare så det blev en i samma storlek.
Inga kostnader man önskar sig men nödvändigt.
Återstår städning!
hmm njaa inte är det väl dom snyggaste måpparna!!!kshudik skrev:Nu har jag äntligen köpt mig en Jet
Mange skrev:hmm njaa inte är det väl dom snyggaste måpparna!!!kshudik skrev:Nu har jag äntligen köpt mig en Jet
såldes dom i sverige?kshudik skrev:Nu har jag äntligen köpt mig en Jet
Ofan!!!!!testo skrev:Mange skrev:hmm njaa inte är det väl dom snyggaste måpparna!!!kshudik skrev:Nu har jag äntligen köpt mig en Jet
Smaken ar som baken! Om man ska ha en Puch så är det en sådan man ska ha så klart!
Njae. det gjorde dom inte, det är import som gäller om man vill ha en jet, cobra eller monza 6sl.kejsaren skrev:såldes dom i sverige?kshudik skrev:Nu har jag äntligen köpt mig en Jet