Humortråden
Re: Humortråden
Jo en sån luftburk köpte jag åxå, filterarean är inte riktigt vad man förväntar sig av ett "räjsing" filter.
En så förbannat fin moppe å ens tänka tanken på att besudla den med denna vidriga skapelse,hjäääääääääääälp gossen så han blir frisk

selma skrev:En så förbannat fin moppe å ens tänka tanken på att besudla den med denna vidriga skapelse,hjäääääääääääälp gossen så han blir frisk![]()
![]()
![]()

jag provsatt nyss, omöjligt att ha foten på fotpinnen med den här vörtlimpan på

jag har lite fler idéer på Flugbroms men om dom blir snyggare är väl tveksamt

fan va sjukt många dåliga fula skitgrejjer jag börjar få i skåpet

Kanske en tratt med metallfilter? Sådana brukar man ju se att folk använder och det blir ju nätt!kejsaren skrev:selma skrev:En så förbannat fin moppe å ens tänka tanken på att besudla den med denna vidriga skapelse,hjäääääääääääälp gossen så han blir frisk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jag provsatt nyss, omöjligt att ha foten på fotpinnen med den här vörtlimpan på![]()
jag har lite fler idéer på Flugbroms men om dom blir snyggare är väl tveksamt![]()
Sen gäller det ju bara att ligga först på grusvägsutflykterna!

Mcb 1248 75
Mcb 1293 75
Mcb 1194 67
Mcb 1294 77
Dbs Panter 75
Dbs Sport 70
Zündapp KS50 75
Puch Maxi 76
Crescent 1138 60
Mcb 1293 75
Mcb 1194 67
Mcb 1294 77
Dbs Panter 75
Dbs Sport 70
Zündapp KS50 75
Puch Maxi 76
Crescent 1138 60
jo men det skulle ju va kul med lite insugsdämpning oxåtesto skrev:Kanske en tratt med metallfilter? Sådana brukar man ju se att folk använder och det blir ju nätt!kejsaren skrev:selma skrev:En så förbannat fin moppe å ens tänka tanken på att besudla den med denna vidriga skapelse,hjäääääääääääälp gossen så han blir frisk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jag provsatt nyss, omöjligt att ha foten på fotpinnen med den här vörtlimpan på![]()
jag har lite fler idéer på Flugbroms men om dom blir snyggare är väl tveksamt![]()

Såå in i helvete ful.
Skulle den mot förmodan funka, så är den fortfarande ful, så in i helvete ful, på gränsen till vad JAG tycker om vattenlåset som burk/ljuddämpare..
Nä, här är det fel, om du nu bygger så bra fungerande kopplingar så har du säkert ett flertal lösningar som är betydligt snyggare, så sätt igång och smida så det blir rätt
( Ja vägen är lång om det ska bli bra... )
Stefan
Skulle den mot förmodan funka, så är den fortfarande ful, så in i helvete ful, på gränsen till vad JAG tycker om vattenlåset som burk/ljuddämpare..
Nä, här är det fel, om du nu bygger så bra fungerande kopplingar så har du säkert ett flertal lösningar som är betydligt snyggare, så sätt igång och smida så det blir rätt

Stefan
Bygger man en räserstummis får man väl tåla lite insugsljud!kejsaren skrev:jo men det skulle ju va kul med lite insugsdämpning oxåtesto skrev:Kanske en tratt med metallfilter? Sådana brukar man ju se att folk använder och det blir ju nätt!kejsaren skrev:selma skrev:En så förbannat fin moppe å ens tänka tanken på att besudla den med denna vidriga skapelse,hjäääääääääääälp gossen så han blir frisk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Mcb 1248 75
Mcb 1293 75
Mcb 1194 67
Mcb 1294 77
Dbs Panter 75
Dbs Sport 70
Zündapp KS50 75
Puch Maxi 76
Crescent 1138 60
Mcb 1293 75
Mcb 1194 67
Mcb 1294 77
Dbs Panter 75
Dbs Sport 70
Zündapp KS50 75
Puch Maxi 76
Crescent 1138 60
Det är inte alldeles lätt att var både statsminister och dessutom hålla reda på possenten...
http://www.youtube.com/watch?v=tthnogDdRkI

tompas11 skrev:Det är inte alldeles lätt att var både statsminister och dessutom hålla reda på possenten...![]()

Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
- pangerva
- Forumsponsor
Men han sa inteMicke S skrev:tompas11 skrev:Det är inte alldeles lätt att var både statsminister och dessutom hålla reda på possenten...![]()

Helt 100 var det i alla fall inte. Men han kanskespelade och tog det lite Keno

Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
- pangerva
- Forumsponsor
Ett urklipp som jag hittade på Twitter.
Barn: Bus eller godis?
Jag: Oj, gärna lite godis då tack!
Barn: Asså, du ska ge oss
Jag: Aha, men då väljer jag bus
*Häller vatten över dem

*Häller vatten över dem
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
pangerva skrev:Ett urklipp som jag hittade på Twitter.![]()
*Häller vatten över dem