dt50r körning på vintern
Re: örigt
Gissar på att det handlar om att blanda in etanol (e85) i varierande mängd på en EU-moped för att få den att gå bättre.
Utnyttjar då att etanol har en viss kylande effekt jämfört med bensin.
// Andazon
Utnyttjar då att etanol har en viss kylande effekt jämfört med bensin.
// Andazon
E-type
Mcb 1159 - Fetstummis
Compact
Novolette
Mcb 1159 - Fetstummis
Compact
Novolette
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Spaminlägg. Användaren raderad.
Om kontot skulle visa sig vara skrivet av riktigt person så är denne välkommen att kontakta mig vi mail.
kontakt@raketsport.com
Om kontot skulle visa sig vara skrivet av riktigt person så är denne välkommen att kontakta mig vi mail.
kontakt@raketsport.com
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
Spam är det ju inteRaketsport skrev:Spaminlägg. Användaren raderad.
kontakt@raketsport.com
troligt mer ett litet troll eller bara en förvirrad själ
som skriver märkliga inlägg

Monarped 58:a - ILO 2-vxl, Beta Puchlo, Rito, Bing 15mm, Jamarcol 32mm, 75km/h
Crescent 2000 56:a
Monarscoot
http://www.veteranmopeden.se
http://www.oljeblandning.se
Crescent 2000 56:a
Monarscoot
http://www.veteranmopeden.se
http://www.oljeblandning.se
En riktig person är det nog men han verkar ju inte riktig..disktant skrev:Spam är det ju inteRaketsport skrev:Spaminlägg. Användaren raderad.
kontakt@raketsport.com
Iaf så tillför ju inte tordm mer än förvirring till forumet så jag tycker nog vi klarar oss utan honom.
/ P
Re: pluggar
Jo det gäller att vara förberedd 

- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Eposten var en s.k spamaadress därför raderas kontot.Patrik skrev:En riktig person är det nog men han verkar ju inte riktig..disktant skrev:Spam är det ju inteRaketsport skrev:Spaminlägg. Användaren raderad.
kontakt@raketsport.com
Iaf så tillför ju inte tordm mer än förvirring till forumet så jag tycker nog vi klarar oss utan honom.
/ P
Men OM kontot trots mailadressen skulle visa sig vara skrivet av riktigt person så är tordm välkommen att kontakta mig vi mail.
kontakt@raketsport.com
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
Re: övrigt
Och med det vill du ha sagt ?
- SachsMekarn
Om inte så var han lite 99, inte helt hundra 

övrigt
Är +50 och kört moped sedan jag var 15år. Efter att ha åkt fast 1992 trimmar jag inte längre p.g av att man är tidigare känd av polisen för trimning och då vet man att dom har ögonen på en i trafiken hela tiden. På vintern kör jag odubbat för det är mest snö på vintern och kör i hjulspåren dit jag ska även om det är blankis i hjulspåren för mönstret och avgaspluggen gör dubbar överflödiga på vintern ,
Avgaspluggen är King! 

Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
- pangerva
- Forumsponsor
Otrimmat = avgasplugg i
Trimmat = avgasplugg ur
Nu är det otrimmat och avgaspluggen i (leken igen).
Trimmat = avgasplugg ur
Nu är det otrimmat och avgaspluggen i (leken igen).

Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
resor med dt50rer
Har kört 26,8 mil som längst med en yamaha dt50r eu 45:a umeå tur och retur samma dag.e4 dit och väg 364 tillbaka med en reggad dt50r +att jag kört till malå tur och retur samma dag 24,8mil med en blå yamaha dt50r reggnr usc 344 samma dag.jag har kört dagsresor helt enkelt med yamaha dt50r och kört till piteå med en svart yamaha dt50r reggnr dhn 124 under en dagsresa tur och retur och åt ett piteåmål