Haha!56:an skrev:I avgaspluggen blandat med 5% e95
Vad har ni för väder?
Re: Vad har ni för väder?
Förmodligen i Mora trakten men är lite orolig för att bli stalkad....Hasse skrev:tordm skrev:Regn 8grader+
Okey, i Falsterbo eller Karesuando?

12,9 grader och blåst med regnskurar. Det är inte bara här det är problem med översvämningar; http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19757209.ab
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Regn, regn, regn....
och däremellan blåst. Man kan nästan tro att vi bor i södra Sverige

//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
Ja, du har en poäng där
Men idag har det faktiskt inte regnat och det verkar som regnandet ska lugna ner sig några dagar nu. Kanske också vinden går ner i under 5 sekundmeter i slutet av veckan och då funderar jag på och fälla en björk vid min verkstad.
I dag har jag fällt en liten björk hemmavid för den skitade ner min Amazon så grymt i somras
Små björkar tycker jag är mysigt hemma men sen blir dom för stora för och ha hemma och då gör dom sig bättre i skogen men det är inte så lätt och flytta dom så det får bli ved istället

Men idag har det faktiskt inte regnat och det verkar som regnandet ska lugna ner sig några dagar nu. Kanske också vinden går ner i under 5 sekundmeter i slutet av veckan och då funderar jag på och fälla en björk vid min verkstad.
I dag har jag fällt en liten björk hemmavid för den skitade ner min Amazon så grymt i somras

Små björkar tycker jag är mysigt hemma men sen blir dom för stora för och ha hemma och då gör dom sig bättre i skogen men det är inte så lätt och flytta dom så det får bli ved istället

I natt har det blåst väldigt mycket, känns som jag kulle vilja ha med mig motorsågen i bagagennu när jag strax skall åka i väg men den är ej i ordning.
/ P
/ P
Förbaskat blåsigt men 12,5 grader varmt är inte dåligt. Hellre regn och blåst än snöstorm
Plockade några tomater i växthuset nu på morgonen, inte dåligt så här års!

Molnigt, uppehållsväder och + 15 grader. Inte illa så här sent i oktober. Så här kan det gärna få fortsätta fram till april. 

Amen.tompas11 skrev:Molnigt, uppehållsväder och + 15 grader. Inte illa så här sent i oktober. Så här kan det gärna få fortsätta fram till april.
Håller fullständigt med er två föregående mycket förnuftiga killar, jag vill nog gå
ännu längre och önska sommar året om

Sedärja... Bra jobbattompas11 skrev:Molnigt, uppehållsväder och + 15 grader. Inte illa så här sent i oktober. Så här kan det gärna få fortsätta fram till april.

- zappafan
- Forumsponsor
Aldrig funderat på att flytta utomlands?Hasse skrev:Håller fullständigt med er två föregående mycket förnuftiga killar, jag vill nog gå

Näe, i ytlandet talar dom inte Svenska 
Och sen så är det kallt i Finland också

Och sen så är det kallt i Finland också

Har väl aldrig förnekat att klimatet förändras.56:an skrev:Sedärja... Bra jobbattompas11 skrev:Molnigt, uppehållsväder och + 15 grader. Inte illa så här sent i oktober. Så här kan det gärna få fortsätta fram till april.Nu har du erkänt klimatförändringarna

Ingenting är ju konstant, till och med du 56:an förändras.
Frågan är om det är till det bättre eller till det sämre..?