Har aldrig haft dubbdäck då jag kört på vintern i trafiken.visst har jag kört omkull några gånger.men,det var mest i början. Man får lära sig häva sladddar,bromsa som man hade abs på yamaha dt50r +motorbromsa och köra i hjulspåren samt ta det lungt och köra avslappnat i trafiken.
Hej tordm!
Du får gärna fortsätta på samma tråd som du tidigare skapat. Den här inlägget passar på ditt ämne Övrigthttp://www.raketsport.com/forum/viewtop ... =2&t=19437
Där har du redan börjat skriva om vinterkörning.
Blir så himla stökigt på forumet om man skapar nya ämnen där man istället kan fortsätta på ett redan skapat ämne.
Jag har kört runt med min Dakota en hel dag, det var jobbigt dock för varje gång jag petade i 4an så skicakde dom ut en JAS-rote för dom trodde att det var ett ryssplan som for runt på radarn, jobbigt att stanna å förklara att det bara va jag hela tiden så jag kör mest på trean nuförtiden.
det är väl bra om den är snål då hinner du fler pitemål å kör så fruktansvärt mycket längre än långt på en dag med regnumret utan att det behövs spela på trumma å så
Inte är väl det ord man skulle sällan jagas av polis utan flera gånger på macka korvar i däcken.
Ja det är då bara mina 50 kr som passar på bingo i umeå ej trimmad pipa förstås men förgasaren mikuni som är filad.
den där pluggen skulle jag undrar om det inte gör ont när du sätter in och drar ut hela tiden, har du monterat din buttplug på sadeln eller styret och är det bara för att du inte ska ramla av så lätt nu när det börjar bli halt?