Tjock-TV...
- zappafan
- Forumsponsor
Tjock-TV...
Undrar om jag är ensam på Forumet att fortfarande ha kvar "tjock" tv'n? tänkte vänta tills den går sönder innan man köper nytt, är en Thomson 32 tums widescreen 100Hz med inbyggd subwoofer från 2003.... 

Re: Tjock-TV...
Hehe..
Jag me, en Sony 29" vanligt stereoljud
..
S
Jag me, en Sony 29" vanligt stereoljud

S
Och jag har tjockskärmen till datorn kvar....
Är det bara erlan och jag som är ensamma om det nu eller...?
jag bara gissar att erlan har sån skärm, kan vara så om mekintresset överstiger datorintresset
Är det bara erlan och jag som är ensamma om det nu eller...?

jag bara gissar att erlan har sån skärm, kan vara så om mekintresset överstiger datorintresset

rätt gissat, men ett byte står på önskelistan.
den börjar visa vissa färger lite dåligt.
har dock inte varit högre än ungefär plats 17 på priolistan.
erlan
den börjar visa vissa färger lite dåligt.
har dock inte varit högre än ungefär plats 17 på priolistan.
erlan
Nädå, finns ingen anledning att skaffa något nytt som inte ens håller garantitiden ut,zappafan skrev:Undrar om jag är ensam på Forumet att fortfarande ha kvar "tjock" tv'n?
det man aldrig har haft saknar man ju inte heller...

Här är en stofil till med tjockis. Jag har inget problem med det
Men jag är värre än så... Dom få gånger jag spelar in nåt( kanske 2-3ggr/år) så använder jag VHS!

Har ju iofs inspelningsbart på satellitmottagaren men det vill gärna bli på gammalt vis...
Är jag värst/mossigast av oss alla tro?

Men jag är värre än så... Dom få gånger jag spelar in nåt( kanske 2-3ggr/år) så använder jag VHS!

Har ju iofs inspelningsbart på satellitmottagaren men det vill gärna bli på gammalt vis...
Ja kan döpa om tråden till pensionärssnack om ni vill 

pnilz skrev:Ja kan döpa om tråden till pensionärssnack om ni vill
Det är 15 års gräns här.Du ska hålla till på blöjriders!!

-
- Forumsponsor
- Ort: Eskilstuna Moped Kultur / Hallsta Moppers south side
Döp om direkt!pnilz skrev:Ja kan döpa om tråden till pensionärssnack om ni vill

Hälsningar 60" Platt!

- pangerva
- Forumsponsor
Du är inte tjockast i alla fall.Hasse skrev:Här är en stofil till med tjockis. Jag har inget problem med det![]()
Men jag är värre än så... Dom få gånger jag spelar in nåt( kanske 2-3ggr/år) så använder jag VHS!![]()

Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
är det bara jag som har tjockskallen kvar 

-
- Forumsponsor
- Ort: Eskilstuna Moped Kultur / Hallsta Moppers south side
Zappa har också sin kvar verkar det som...kejsaren skrev:är det bara jag som har tjockskallen kvar

- pangerva
- Forumsponsor
Jag har bara 46" men var nära att köpa en 55" i höstas när dottern köpte en 50" smart-TV.fatchance skrev: Hälsningar 60" Platt!
Men det blev Apple-TV i stället. Funkar som smart-TV men går på ordinarie bredband och kostade bara 850:- med HDMI-kabel. Kanon!
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
pangerva skrev:Jag har bara 46" men var nära att köpa en 55" i höstas när dottern köpte en 50" smart-TV.fatchance skrev: Hälsningar 60" Platt!
Men det blev Apple-TV i stället. Funkar som smart-TV men går på ordinarie bredband och kostade bara 850:- med HDMI-kabel. Kanon!
Ni får ha hur jävla smarta och tunna tv som helst, men jag har inte färre kanaler än er ändå. Förutom HD då med dom har jag kört med i 23 år
så det är inget märkvärdigt med det.

Ha, prylnissar!!
Min Panasonic sista tjock tv vägde 60 kg. Jag hade tänkt ge den till min mor när jag skaffade nya smart tv apparater men när jag med stor möda släpat ut den ur huset och skulle lasta in den i bilen tappade jag den i backen
Så den gick till återinvigningen...Fast second hand butiken i Kungälv har några sådana sista generationen bildrörs tv till salu för 100 sek så förlusten var inte så stor. Tyngden gör dem svårsålda!