Mopedista . Ny mopedbutik i Alingsås
-
Mopedista . Ny mopedbutik i Alingsås
Öppnar inom kort i Hol som ligger utanför Alingsås mot Stockholm.
Går redan nu att få kontakt och köpa prylar av Nicholas. Massor med begagnade motorer, mopeder mm. Även nya.
finns på FB https://www.facebook.com/groups/1448294115421395/
Vi som gillar gamla mopeder utan gnäll.
nicholas@mopedista.se
Senast redigerad av Alingsåsarn den 08 dec 2014, 18:00, redigerad totalt 2 gånger.
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Re: Mopedista . Ny mopedbutik i Alingsås
En mailadress till Nicholas eller butiken skulle vara bra. Det är inte alla som är eller vill vara på FB eller att man måste gå med i en grupp för att få kontakt med en säljare.
Hoppas det går bra för mopedista i alla fall
Hoppas det går bra för mopedista i alla fall

//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
Bra förslag. Ska jag handla där är det en förutsättning eftersom jag inte känner för och gå med i Facebook 

- pangerva
- Forumsponsor
En bra början är att lägga upp en bild på sig själv här på forumet.56:an skrev:Bra förslag. Ska jag handla där är det en förutsättning eftersom jag inte känner för och gå med i Facebook

Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Ja, du hittar rätt du
Bara namnet säjer ju allt...
Jag brukar inte ställa mig framför kameralinsen men det har hänt vid tillfällen när det känts befogat
Jag tycker sånt ska vara frivilligt men den där sajten går ju ut på och visa upp sej så jag har ingen anledning och sätta min fot där.

Bara namnet säjer ju allt...

Jag brukar inte ställa mig framför kameralinsen men det har hänt vid tillfällen när det känts befogat

Jag tycker sånt ska vara frivilligt men den där sajten går ju ut på och visa upp sej så jag har ingen anledning och sätta min fot där.
-
Jag lade in lite med uppgifter om Nicholas butik.
Raketsport skrev: Det är inte alla som är eller vill vara på FB eller att man måste gå med i en grupp för att få kontakt med en säljare.
Fan Jossan, Du blir bara klokare och klokare.

När du blir 50 så är det nog riktiga Tyska moppar som gäller för dig också....

- pangerva
- Forumsponsor
Ja klokhet kommer med åren 

Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Hercules?Hasse skrev:Raketsport skrev: Det är inte alla som är eller vill vara på FB eller att man måste gå med i en grupp för att få kontakt med en säljare.
Fan Jossan, Du blir bara klokare och klokare.
När du blir 50 så är det nog riktiga Tyska moppar som gäller för dig också....
erlan
Trevlig reklambildAlingsåsarn skrev:Jag lade in lite med uppgifter om Nicholas butik.

Känns som den butiken blir bra

Du behöver inte lägga upp någon bild alls och inte lägga upp massa info som alla ser.56:an skrev: men den där sajten går ju ut på och visa upp sej så jag har ingen anledning och sätta min fot där.
Du kan även hitta på någon eget användarnamn, Amazonsson vore väl ett bra efternamn t.ex.

Tyvärr har det ju blivit en massa köp/säljgrupper och div. intressegrupper där som är rätt intressanta och det där Facebookeländet går inte att stoppa.
Litar man på sig själv så tycker jag man kan prova å "sajna" upp sig å gå med i div, grupper. Finns säkert någon som heter: "Vi som steker morötter" om du letar.

Mvh Patrik
Man måste inte alltid vara med för och se facebooksidor. En del sidor är öppna för alla, det går tydligen och välja
En gång tog jag upp den där anmälarsidan och när jag såg alla personuppgifter jag skulle fylla i då ballade jag ur

En gång tog jag upp den där anmälarsidan och när jag såg alla personuppgifter jag skulle fylla i då ballade jag ur

Ljug när du fyller'it !56:an skrev:

Mvh Patrik
Ja gör som du brukar 56:an...

Det finns alltid en bättre metod
- Sök den
- Finn den
- Tillämpa den
- Sök den
- Finn den
- Tillämpa den
Bra förslag, jag tror på vita lögnerPatrik skrev:Ljug när du fyller'it !56:an skrev:
Mvh Patrik