Tjock-TV...
Re: Tjock-TV...
Inte länge sedan jag åkte till tippen med mina tjockisar..Bara för att spara ryggen så meckade jag isär dom innan transport och den ena va så full med damm o annat så att den inte har börjat brinna är ett under 

Det upptäckte jag också på den tiden när jag hade TV så nån gång vart annat år tog jag ut den och blåste ur den med tryckluft och en borste. Men idag är det datorn och den får en rejäl urblåsning en gång om året
Fast mest är det för att jag är rädd att fläkten blåser ut dammet så man går och andas in det i onödan. (dåliga luftrör)

Fast mest är det för att jag är rädd att fläkten blåser ut dammet så man går och andas in det i onödan. (dåliga luftrör)
- pangerva
- Forumsponsor
Är inte säker på om det går att köpa till fler appar men det som finns med visar bilderna.Raketsport skrev: Bara för att jag är vetgirig om ny teknik:
Kan du öppna vilken app eller hemsida som helst med apple tv?
Netflix kostar naturligtvis pengar om man vill se filmer den vägen, tror 89 kr/månad.
Man kan väl också köpa filmer via iTunes om jag fattat rätt.
Datorn eller iPad kör man trådlöst och har då TV-n som skärm. Se filmer, bilder eller vad du vill. Och på datorn eller iPad har man ju massor av appar.
Med Apple-TV tyckte jag att det var onödigt att investera stort med en smart-TV.

Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Varför kallas det för appar när det i realiteten är helt vanliga genvägar på Windowsspråk. 

Det finns alltid en bättre metod
- Sök den
- Finn den
- Tillämpa den
- Sök den
- Finn den
- Tillämpa den
- pangerva
- Forumsponsor
App är en förkortning av applikation vilket också kan översättas med exempelvis: tillämpning, praktisk användning eller bara användning.
Alltså inget märkvärdigt alls, inte märkvärdigare än genvägar.
Alltså inget märkvärdigt alls, inte märkvärdigare än genvägar.

Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Ett filter vid luftintaget till fläkten är inte så dumt att ha, Perlon-vadd t.ex. finns i akvarieaffärer.56:an skrev:Fast mest är det för att jag är rädd att fläkten blåser ut dammet så man går och andas in det i onödan. (dåliga luftrör)
Då kan du antingen tvätta eller blåsa rent det regelbundet...

eller se till att det inte finns nåt damm att suga inFrolzon skrev:Ett filter vid luftintaget till fläkten är inte så dumt att ha, Perlon-vadd t.ex. finns i akvarieaffärer.56:an skrev:Fast mest är det för att jag är rädd att fläkten blåser ut dammet så man går och andas in det i onödan. (dåliga luftrör)
Då kan du antingen tvätta eller blåsa rent det regelbundet...

kejsaren skrev:eller se till att det inte finns nåt damm att suga in

Förr och nu...***ler***...kan det vara nåt baksug eller vakum som gör detta..... 

- Bilagor
-
- For_och_Nu.jpg (36.97 KiB) Visad 3465 gånger
Gäller inte mig, 72 kg då och 72 kg +-1 kg nu, brukar gå upp ett kg på vintern när det inte finns något jobb i trädgården. Min rygg tål inte snöskottning, minne av mitt skumpande i lastbilsstolarna så jag kör med snöslunga. Just snöskottning tycks av någon anledning vara rena döden för ryggen 

det är kombinationen lyft och vrid+kyla som är en effektiv ryggdödare säger min naprapatHSE skrev:Gäller inte mig, 72 kg då och 72 kg +-1 kg nu, brukar gå upp ett kg på vintern när det inte finns något jobb i trädgården. Min rygg tål inte snöskottning, minne av mitt skumpande i lastbilsstolarna så jag kör med snöslunga. Just snöskottning tycks av någon anledning vara rena döden för ryggen
- pangerva
- Forumsponsor
En annan effektiv ryggdödare är att kratta!
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Va ju ett skämt.................hur tråkiga ä ni...billykid skrev:Förr och nu...***ler***...kan det vara nåt baksug eller vakum som gör detta.....

Jesu....må ja v ara den tråkiga....fet / å smal.....

billykid skrev:Va ju ett skämt.................hur tråkiga ä ni...billykid skrev:Förr och nu...***ler***...kan det vara nåt baksug eller vakum som gör detta.....![]()
![]()
![]()
Jesu....må ja v ara den tråkiga....fet / å smal.....
Där av att jag ej ger tipps... mmm. Tänket ej er ett trimm tips...nänänänää på fet /smal...suck

Finns två sätt att få en moppe att gå fortare och axa bättre. 1: trimma motorn. 2: minska vikten på hela ekipaget. Så ju smalare förare ju bättre går mopeden