Ditt nyaste inköp...gärna med bild.
Re: Ditt nyaste inköp...gärna med bild.
Det blev ett nytt projekt.En 2000 i fin patina. Söker en sadel om det är nån som har till salu??
He He Raketaren...lägg nu upp en bild på ditt nyaste köp.
500:- var väl inte fy skam
500:- var väl inte fy skam

bara för å jäklas med Hasse så har jag vågat mig in på tinypic och lyckats få till en bild...
ja det här är verkligen en bra affär tackar Kenth att jag fick chansen att komma över renoveringsobjektet..var väl fanken om man inte skulle få till en hygglig 300 av två stycken...

lite grumliga bilder...men det är ju några i alla fall...

ja det här är verkligen en bra affär tackar Kenth att jag fick chansen att komma över renoveringsobjektet..var väl fanken om man inte skulle få till en hygglig 300 av två stycken...

lite grumliga bilder...men det är ju några i alla fall...

Jag ser bara ett kärrarsel
Det finns en dialogruta ändra storlek, öppna den och välj "message board" 640x480 så kan vi som inte har TV-skärmar se hela bilden

Det finns en dialogruta ändra storlek, öppna den och välj "message board" 640x480 så kan vi som inte har TV-skärmar se hela bilden

ja nog ser jag då hela bilden på min skärm...å ändå är det ju ingen tv skärm...56:an skrev:Jag ser bara ett kärrarsel![]()

nåja ändrade storleken då....

Jag har en tjockskärm och jag gillar den därför jag tycker ljuset är naturligare än LCD skärmarnas skarpare bildåtergivning

Raketaren skrev:bara för å jäklas med Hasse så har jag vågat mig in på tinypic och lyckats få till en bild...![]()

Hörde jag ett Tack??
Hasse skrev:Raketaren skrev:bara för å jäklas med Hasse så har jag vågat mig in på tinypic och lyckats få till en bild...![]()
Sådärja. Tack vare mitt ödmjuka inlägg så vågade du testa.
Hörde jag ett Tack??
blir nog ingen vana Hasse lille..brukar få virusvarning av att vara på tinypic...

Det är väl bara att sätta igång och bygga

VS50 lyx-60
Dakota-66 grön
Dakota-68 röd
Alabama-68 ombyggd
Florida-72 orange
Dakota-75 guld
Tomos youngstr
Packy år ?
Texas-74
MGB Korado
Mc50 cross-65
FRAM solifer-62
E-Type 100cc
+ några vrak
Dakota-66 grön
Dakota-68 röd
Alabama-68 ombyggd
Florida-72 orange
Dakota-75 guld
Tomos youngstr
Packy år ?
Texas-74
MGB Korado
Mc50 cross-65
FRAM solifer-62
E-Type 100cc
+ några vrak
Men 56an Har du inte tänkt på att tjockskärmen får din elmätare att snurra fortare än en LCD skärm...56:an skrev:Nu funkar bilden i min bildskärmsupplösning 1024x768
![]()
Jag har en tjockskärm och jag gillar den därför jag tycker ljuset är naturligare än LCD skärmarnas skarpare bildåtergivning
Nyaste inköpen, ligger ju i " tiden " 

- Bilagor
-
- Nu är det hjul 2
- P1040522.JPG (169.49 KiB) Visad 2350 gånger
-
- Nu är det hjul :-)
- P1040520.JPG (215.41 KiB) Visad 2350 gånger