Coola/fula/billiga/dyra mopeder på BLOCKET, TRADERA och EBAY

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Alabamamannen skrev:
dr.novolette skrev:
Alabamamannen skrev:
dr.novolette skrev:skynda att fynda! själv har jag inte råd! men kanske alabamamannen kan pysa förbi å fynda du får säkert ett kanonpris :lol:

http://www.blocket.se/boden/Mopeddelar___motorer___sachs___s38_25789026.htm?ca=1_3&w=1
Alabamamannen e oxå black :cry:
nää jag säger bara skoterett.. :twisted:
Allt är till salu :whistel:
ja nu får man höra... :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://www.tradera.com/ILO-MOTOR-OBJEKT---auktion_106957343#pic

snuggt me cyllen bak och fram. hahahaha <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Duett_Anders_

Inlägg av Duett_Anders_ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Blir så trött på tradera. Tänkte köpa en motor där förra veckan, men som vanligt så blev man överbjuden av en jäkel 2 sekunder innan auktionen avslutas. Då blir man lagom arg!

Men idag tipsade NiklasH om en annan motor, dock samma säljare som på den förra motorn förra veckan.
Nåväl hade högsta budet och trodde att jag skulle få den, men då bjuder samma jäkel över som vann motorn förra veckan med.

Är det jag som bara får vibbar av att det kan vara hans kompis som bjuder över precis innan, då säljaren inte får tillräkligt mycket som han vill för dem? <!-- </EdIndex> --></div>
stockis-70

Inlägg av stockis-70 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag vet inte hur det är med det där på tradera då jag aldrig har bjutt på nått,men säljaren ansvarar ju för att beskrivningen av varan är korrekt då ska nog cyllen sitta åt det hållet :?: <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nja ja skulle inte vilja ha förgasaren mot framskärmen haha <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja du anders detta va inge skoj att du inte vinner. kan ju va som du säger. men vill han ha mkt pengar får han väl ha reservationspris tycker jag. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
stockis-70

Inlägg av stockis-70 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En kamrat till mig har konstaterat samma sak blir överbjuden i sista stund,han loggar nu in 3minuter innan slut och lägger sitt bud,men var inte oroliga han bjuder på engelska mc-delar???? biggrin <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
NRoos

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag budar cirka 5-10 sekunder innan slutet och budar det jag max har lust att betala. Antingen får man det för en rimlig summa eller så får det vara. Enkelt. Ångrar dock att jag inte bjöd mer på reservdunken till novolette som fanns på tradera för några dagar sedan. Skulle verkligen velat ha den... :cry: <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://www.blocket.se/blekinge/Crescent_compact_1252_25837028.htm?ca=1_3&w=3
Kanske en sommarcruser...
http://www.blocket.se/varmland/Z_ndapp_mustang_rocket_25835867.htm?ca=1_3&w=3
Zundapplovers.... :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->slödappen var cool :D Men Compacten var rätt könslös 2vxl hand å i bahaskick en i mängden av tusenmillioners compacter med behov av en vårdande hand.. är compact den vanligaste -70tals moppen månne :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Compakt + Puch dakota måste tillsammans vara det största märkena
som såldes på 70 talet, alltså en Compakt Puch :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

dr.novolette skrev:slödappen var cool :D Men Compacten var rätt könslös 2vxl hand å i bahaskick en i mängden av tusenmillioners compacter med behov av en vårdande hand.. är compact den vanligaste -70tals moppen månne :roll:
Det där är ingen Slödapp, det är en Mustang. Herregud Doktorn, och du ska föreställa mopedsamlare :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->men den har ju slödappmotor pälle staff_gemini-1.gif och jag som fick för mig att mustanger va snabba evildevil <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->mustangen finns här i satn. hade ha haft stålarna så hade ja handlat. den va ju cool. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
dr.novolette

Inlägg av dr.novolette »

Pälle skrev:
dr.novolette skrev:slödappen var cool :D Men Compacten var rätt könslös 2vxl hand å i bahaskick en i mängden av tusenmillioners compacter med behov av en vårdande hand.. är compact den vanligaste -70tals moppen månne :roll:
Det där är ingen Slödapp, det är en Mustang. Herregud Doktorn, och du ska föreställa mopedsamlare :wink:
klart det är en Mustang.. :D tror du jag e på fyllan :shock: men motorn är ju å förblir en zlöödapp :D
å det kan kan jag fastän jag knappt har en enda moped... <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar