kejsaren skrev:igår fick jag hem den här klimpen
nu ska det svarvas moppedelar
Jag tror inte att fästet passar på din svarv, den ser mera ut att vara gjord för ett som jag har
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
ZVEZDA M50 skrev:Har du lust att utveckla tankegången som föranledde det beslutet?
Jag tror jag förstår vad du syftar på men det är inte enbart det sänkta bensinpriset...
För några veckor sen upptäckte jag batteriet var på bommen men det funkar hjälpligt fortfarande om man laddar på rätt ofta med batteriladdaren. Faktum är ju den blir mer lättstartad om man har bensin också.
Just 50/50 blandningen verkar vara ganska optimal för en gammal bil eller vad säjer du?
Jaaduuu... jag var som åsna mellan två hötappar ifråga om det båda pumphandtagen BF95 och BF98 men valde ändå BF98 trots det är dyrare med tanke på jag läst den bensinen ska ha "bättre kvalitet" men det är ju nåt jag absolut inte kan förklara eller bekräfta på nåt sätt.
Snarare en "tro", man ska väl tro på något?