Jaaduuu... jag var som åsna mellan två hötappar ifråga om det båda pumphandtagen BF95 och BF98 men valde ändå BF98 trots det är dyrare med tanke på jag läst den bensinen ska ha "bättre kvalitet" men det är ju nåt jag absolut inte kan förklara eller bekräfta på nåt sätt.
Snarare en "tro", man ska väl tro på något?
Varför inte fråga dt50r? Han kan allt om olika bränslens påverkan på motorer, pluggar, nålar, kubik etc. etc.
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Jag åker servicebuss hela året som jobbet betalar allt på, har en familjekombi som sambon halkar runt i och den får hon stå för bränslet i. Nån gång ibland när jag behöver bil privat och sambon har kombin så får jag sparka igång nån av mina skattebefriade gamla pråmar och då det är så sällan så skiter jag i vad soppan kostar. Men sambon va glad
Puch Dakota -73/74 Guld, 74cc 4speed
Crescent 1149 Raketarsle -62, 50/3 KFS
Crescent 1134 -59, 50/3 S
Fram M41, 110cc -56
Victoria FM38 -53
Ja, jag hamnade bakom saltbilen igår.. inte roligt.. Har 3 skattesmitare tillhands. Men en brukas bara sommartid. En cheva pickup från -67 och en Volvo 240 -84 finns dock till hands året om. Pickupen är ett utmärkt åkdon att hämta ved med
Puch Dakota -73/74 Guld, 74cc 4speed
Crescent 1149 Raketarsle -62, 50/3 KFS
Crescent 1134 -59, 50/3 S
Fram M41, 110cc -56
Victoria FM38 -53