]
Påminner mig om när vi hade sådant is underlag när grabben var 15, han bara skulle ut med mopeden trots mina invändningar att det inte ens gick att gå på isen. När han fick ut mopeden ur garaget var det som att beskåda Bambi på hal is, han gled åt ett håll och mopeden åt det andra Efter en stund fick han ge upp och lomma in Annars är det idag storm och 7 grader varmt här.
5grader och blåsigt.. Men det verkar torka upp lite här. Solen sken förut så det kändes som vår i luften. Men jag misstänker att det kommer väl en kaka med snö här snart.. Gör iof ingenting, då får jag ju nytta för det nyköpta snöbladet!
Puch Dakota -73/74 Guld, 74cc 4speed
Crescent 1149 Raketarsle -62, 50/3 KFS
Crescent 1134 -59, 50/3 S
Fram M41, 110cc -56
Victoria FM38 -53
Stormat hela natten igen men stormen Svea blev som väl var inte så kraftig som det varnades för. Lugnat sig till bara blåsigt nu på morgonen men himlen är väldigt mörk, borde inte bli snö här är ju 5 grader varmt så det blir nog regn.
Ja, det blev solsken efter en liten regnskur på förmiddagen. Kändes som våren med sol och 5 grader varmt Men när jag tänkte närmare efter så är det ju långt dit Men skönt att det slutade blåsa!