Tänkte köpa en batteridriven stroboskoplampa, är det nån som har nån att rekommendera?
Det är INTE viktigt att den är billig o kommer från Kina utan jag vill ha nåt som är bra och håller länge.
Jag hittade den här som verkar vettig
Det är inte ett inbyggt batteri i den du länkade till men det har du väl koll på...
Köpte en Equus / Innova 5568 ifjol när min gamla Sun-lampa gav upp efter lång och trogen tjänst.
En smidig och väl fungerande lampa som gör det den ska.
Cobra5000 skrev:Det är inte ett inbyggt batteri i den du länkade till men det har du väl koll på...
Köpte en Equus / Innova 5568 ifjol när min gamla Sun-lampa gav upp efter lång och trogen tjänst.
En smidig och väl fungerande lampa som gör det den ska.
Och den + du får snart komma på garagebesök hos mig igen
jag har dock ingen aning om nån av dom är bra, för jag hittade en nästan oanvänd biltema för batterier, på en marknad, för en spottstyver. ingen av dom har dock möjligheten att justera så man kan ställa mot nollpunkten.
Jag har en från drömfabriken,den har funkat en 5-6år-jag är så fruktansvärt förvånad
Jag vet inte om jag kan rekommendera den,för jag tror inte det finns en till som kan funka.
Men chansa går väl å den kostar nästan gratis
jag har dock ingen aning om nån av dom är bra, för jag hittade en nästan oanvänd biltema för batterier, på en marknad, för en spottstyver. ingen av dom har dock möjligheten att justera så man kan ställa mot nollpunkten.
erlan
Har den övre av de där 2. Har bara ställt ett par gånger med den och den funkar fint. Lite svag lampa om man står ute men annars inget att klaga på. 2stk D-batterier tror jag det var. Gav en 5-hundring från någon svensk motorsportsida. Kommer inte ihåg var..
Den var ju billig o bra not
kanske inte är såå viktigt med inbyggt batteri men jag snöade lite på det för det verkar simpelt på moppar och gamla hojar.
annars är det väl iof bara att rulla fram batterivagnen men slipper man det så.