Ändra inlägg (den här tråden är inte startad av mej)

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
56:an
Forumsponsor

Re: Ändra inlägg (den här tråden är inte startad av mej)

Inlägg av 56:an »

23.07 tre dolda :roll:
Baronen
Forumsponsor

Inlägg av Baronen »

Vad ni håller på! Ni låter som ett gäng yrkespolitiker som smakat på mina hemmagjorda köttbullar! Hur kommer det sig att klockan på forumet går en timma före? :)
Puch Dakota -73/74 Guld, 74cc 4speed
Crescent 1149 Raketarsle -62, 50/3 KFS
Crescent 1134 -59, 50/3 S
Fram M41, 110cc -56
Victoria FM38 -53

RAGNARÖK MK NERIKE
Användarens profilbild
pnilz
Site Admin

Inlägg av pnilz »

Baronen skrev:Vad ni håller på! Ni låter som ett gäng yrkespolitiker som smakat på mina hemmagjorda köttbullar! Hur kommer det sig att klockan på forumet går en timma före? :)
Kolla inställningen för sommartid under kontrollpanelen och inställningar den är nog aktiverad!
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

Raketarens, mina och pnilz textändringar syns inte i inlägget, detta pga av att vi är admins och mod.
Detta för att en del av jobbet är att gå in andras inlägg och ex. ta bort text av olämpligt slag eller hjälpa någon som inte vet hur man ändrar. Själv har jag några gånger varit in i andras inlägg och förminskat bilderna, men som regel skriver vi själva om vi ändrat i ett inlägg. Detta är dock ett givet moderationsverktyg som vi måste ha åtminstone som Admin.
Mina egna ändrade inlägg skriver jag inte i att jag ändrat. Trodde inte behovet fanns.

Text - detta tas bort - kränkande och hotfulla ord och inlägg, ej skämt. Se forumregler. Jag markerar med stjärnor var det raderade ordet funnits, sen gör jag en kommentar längst ned i aktuellt inlägg ändrat av admin - raketsport samt datum. Tar jag bort hela inlägg så gör jag ett inlägg om raderingen. Spårar en tråd helt ur så som de har gjort någon enstaka gång så plockar jag till sist bort tråden.

Dold - När du loggar in kan du välja att klicka för om du vill vara dold. Detta kan också ställas in på dina inställningar. Varför man väljer det måste nog det som är dolda svara på. Jag och Danne ser dessa medlemmar i kursiv text under vilka som är inloggade. Vilket beror på att vi har fullständiga admin.rättigheter på forumet.
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

Man måste ha för lite att tänka på får att bry sig om sånt... :roll:
Windsor50

Inlägg av Windsor50 »

zappafan skrev:Man måste ha för lite att tänka på får att bry sig om sånt... :roll:
Eller vill vinna första pris för flest onödiga inlägg cocos_acc.gif
Skriv svar