Vad har ni för väder?
Re: Vad har ni för väder?
Snön har sina fördelar också: 01.12 Vara, inbrott
Ett inbrott i ett garage upptäcks på Torggatan. Okänd person har brutit sig in och bland annat stulit en cross-mc. Polispatrull kan enkelt följa spåren i snön till ett annat garage inte långt därifrån. Polis kan efter beslut om husrannsakan konstatera att den stulna crossen står inne i detta garage. Mannen, född -86, som har garaget är inte på plats, han misstänks för stöld. Crossen tas i beslag.
Ett inbrott i ett garage upptäcks på Torggatan. Okänd person har brutit sig in och bland annat stulit en cross-mc. Polispatrull kan enkelt följa spåren i snön till ett annat garage inte långt därifrån. Polis kan efter beslut om husrannsakan konstatera att den stulna crossen står inne i detta garage. Mannen, född -86, som har garaget är inte på plats, han misstänks för stöld. Crossen tas i beslag.

Fan va less man blir på alla dessa skithögar

Ett par minusgrader idag utan nederbörd men inget solsken heller tyvärr.
På hemvägen så hade lastbilen som sandar stannat å föraren var ut å slängde ut ordenligt med sand i backen annars brukar det kunna vara bevärligt där för en del med 21% lutning..

/ P
På hemvägen så hade lastbilen som sandar stannat å föraren var ut å slängde ut ordenligt med sand i backen annars brukar det kunna vara bevärligt där för en del med 21% lutning..

/ P
Ja det får man nog säga.Frolzon skrev: Ojdå, jo det är helt otroligt hur glödhet man blir när något alltid måste haverera,
speciellt när det är både kallt och snöigt...
Idag är det plusgrader ute å ännu varmare inne.

Skall väl hålla ett tag till nu hoppas jag:

Får se om det inte blir lite blästring å någon bra färg på också innan ihopmontering.

/ P
Regnat hela dagen så här långt och 3 grader varm. Tar på snön 

Klart snyggt botat PatrikPatrik skrev:Ja det får man nog säga.Frolzon skrev: Ojdå, jo det är helt otroligt hur glödhet man blir när något alltid måste haverera,
speciellt när det är både kallt och snöigt...
Idag är det plusgrader ute å ännu varmare inne.
Skall väl hålla ett tag till nu hoppas jag:
Får se om det inte blir lite blästring å någon bra färg på också innan ihopmontering.
/ P

56:an skrev: Klart snyggt botat Patrik

Nu skall jag bara borra ur gängorna och ersätta dom med Helicoil då de såg lite sisådär ut å sedan är slungan färdig för tjänstgöring.
/ P
Lite sol i går men det började regna i natt och regn och +4,3 grader nu. Bara enstaka snöfläckar kvar. Längtar till våren!
Det ser lovande ut....
Jag med...HSE skrev:Längtar till våren!
Jag kommer ihåg för ett par år sedan, då stod jag här utanför i mars månad, solen sken och jag stålborstade på mopedbitar jag köpt på Tradera. Tänk vad livet kan vara härligt ibland

Här är en låt som handlar om vinterns svårigheter och en längtan till våren.
(rysslåt)
https://www.youtube.com/watch?v=8OGS3kG4RuI
56:an skrev: (rysslåt)
Naturligtvis....
Ja vad ska man göra, det kan ju finnas personer som inte gillar det 

1960 var det en del snö på sina ställen:
Milde tid, där kan man snacka om snö i drivor