<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej!
Ny här... Har ett gäng med mopeder (4 st.) ute i förrådet varav en är min moped som jag hade när jag var 15. Den har funnits inom släkten sedan '65 ungefär när min farfar köpte den. När mina föräldrar sålde sitt hus för 6-7 år sedan hade de inte plats för den så de nya ägarna till huset fick den.
För några år sedan fick jag köpa tillbaka den och har äntligen tagit tag i att få ording på den. Tyvärr var den i delar när jag fick tillbaka den och är inte 100 på hur allting ska monteras.
Till dagens problem då... det är ju fotväxel på den men det ska sitta en wire mellan pedalen och "växelarmen" på motorn.
Någon som kan hjälpa mig och berätta, gärna med bilder, hur jag ska få ordning på det? <!-- </EdIndex> --></div>
Crescent 1151 '62 - lite småproblem
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hej!
tack för att du tänkt ta dig tid att fota men jag tror att jag löst det. eller... det fugerar att växla men jag kanske inte har dragit wire:n rätt så om du vill får du gärna lägga upp några bilder. bara så jag har ngt att gämföra med. <!-- </EdIndex> --></div>
tack för att du tänkt ta dig tid att fota men jag tror att jag löst det. eller... det fugerar att växla men jag kanske inte har dragit wire:n rätt så om du vill får du gärna lägga upp några bilder. bara så jag har ngt att gämföra med. <!-- </EdIndex> --></div>