<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->åh här har man suttit å väntat i dagar på ett pm åsså fanns den här hela tiden

så jag fortsätter på din linje (utan pm) Tjaa den ser ju bra ut på bild vilket fotomodeller gör

Men det är ju svårt att veta skicket utan att klämma å känna..
Ingen fugge/filter är ett minus eftersom dom är dyra. Har den gnista, är den provstartad..vad är gjort i renoveringen. alla lager/graphit tätningar bytta,nyborrad m. ny kolv, eller bara en uppsnyggning å gammalt innehåll..allvarligt talat så tror jag att den blir för dyr eftersom redan en snubbe bangat å me grisen i säcken törs jag inte bjuda högt (tror ingen annan heller törs eller?).
Hur taskigt det än låter så finns det en uppsjö av ilo samt sachs 98or. Dessutom ligger priserna en bra bit under mopedmotorpriser (efterfrågan..hur många kör moped i jämförelse) Bara som ett exempel så var jag på sundsvallsmarknaden för ngt år sedan å där formligen gav dom bort ilo å sachs 98:or. Visserligen inte i det skicket men efter en rengöring var dom lika snygga å jag å min grabb bar så mkt vi orkade. Dom låg mellan 150-300 spänn. å med detta som grund kanske jag skulle kunna bjuda max en tusing. Men som jag förstått vill du ju få ut så mkt som möjligt å du har ju tom. tagit den från Tyskland då förstår jag inte varför du inte sätter ut den på Tradera istället.

Det är ett ställe där en del tokbjuder utan att veta skick

<!-- </EdIndex> --></div>