Raketsport skrev:
Vi har flunsan också. Feber och fruktat ont i halsen, tror jag har snutit ut hjärnan snart.. För Mona började det med magsjuka så det hör nog till flunsan. Tog rätt lång tid innan jag fick smittan, så man bär den nog ett tag utan att veta om det. Kan tänkas att det är därför så många insjuknar.
Ja, den verkar fungera på det viset :/ Jag misstänker att jag insjuknar inom kort också. Ska ta mig till jobbet imorgon om sambon mår bättre. Men jag ska kurera mig med en pilsner ikväll också. Det funkade igår i varje fall
Puch Dakota -73/74 Guld, 74cc 4speed
Crescent 1149 Raketarsle -62, 50/3 KFS
Crescent 1134 -59, 50/3 S
Fram M41, 110cc -56
Victoria FM38 -53
Vårkänsla i dag Solen skiner och värmer riktigt bra och med 6 grader varmt i skuggan har det tagit ordentligt på snön. Lyser mer grönt än vitt när jag tittar ut även om min trädgård har en del snö kvar eftersom höjden med min skog på skymmer solen rätt länge när den står så här lågt som nu. Får väl avverka lite mer träd i i kanten, jag äter mig in en bit varje år men så skall slyet hållas efter också
Slut på rekordvärmen i dag, var ju över 10 grader som varmast i går, 5 grader och grått idag. Men kunde vara värre så här års, körde motorsåg och bytte lite stängselstolpar idag,mjukt i backen
Grått och 3-4 grader varmt. Men den varma vintern så långt har sparat massor med pellets för att värma huset, tror det bara gått åt en tredjedel jämfört med en normal vinter.