Eftersom jag är hemma från jobbet och inte har mycket bättre för mig än att nätshoppa mellan frossbrytningarna så slog jag även till på ett m-lenker av den trevliga och inte så spretiga platta modellen.

Det där kan va ett snyggt styre på monzan!Lolalola skrev:Ja jag tror det blir bra. Det fanns blåa och grå dekalsatser också men den här sorten tycks ha suttit på det fåtal vita eller förmodligen silvriga som fanns.![]()
Eftersom jag är hemma från jobbet och inte har mycket bättre för mig än att nätshoppa mellan frossbrytningarna så slog jag även till på ett m-lenker av den trevliga och inte så spretiga platta modellen.
det passar ju till kåpan som finns till montanan också..ser ju lika ut i modell..Baronen skrev:Det där kan va ett snyggt styre på monzan!Lolalola skrev:Ja jag tror det blir bra. Det fanns blåa och grå dekalsatser också men den här sorten tycks ha suttit på det fåtal vita eller förmodligen silvriga som fanns.![]()
Ser riktigt bra ut! Men jag tycker den ska ner lite i röva för nu ser det ut lite grann som en jawa dandyLolalola skrev:Jag klämde på vanliga svenska dekaler idag. Lite på lösen så där. Dom får sitta där tills satsen från Spanien dyker upp, men förändringen är total. Vitt och grönt var inte bra.