Ska finnas 12 och 15 mm om jag inte har fel.kejsaren skrev:oki då blir det till att leta då för såna är det väl inte lätt att hitta gissar jag.pangerva skrev:Förgasare från DKW/Victorian passar och då kan man ha ställbart munstycke också.
Luftrenaren passar.
vet du vilken storlek det är på dom?
Trimcylinder Victoria MS50
- pangerva
- Forumsponsor
Re: Trimcylinder Victoria MS50
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Känns som 17 blir lite fett på den motorn men tack för tipsetcrow skrev:Hej ! bikenet i falun har 17mm förgasare med detdär utförandet. JANNE.

hittade både 12 o 15 på tyska eBay så dek kanske ordna sig. ingen med ställbart men de var av den typen som går att montera ett sånt på så det ordnar sig nog.pangerva skrev:Ska finnas 12 och 15 mm om jag inte har fel.kejsaren skrev:oki då blir det till att leta då för såna är det väl inte lätt att hitta gissar jag.pangerva skrev:Förgasare från DKW/Victorian passar och då kan man ha ställbart munstycke också.
Luftrenaren passar.
- pangerva
- Forumsponsor
Flottörhuset under = inget ställbart kan monteraskejsaren skrev:hittade både 12 o 15 på tyska eBay så dek kanske ordna sig. ingen med ställbart men de var av den typen som går att montera ett sånt på så det ordnar sig nog.pangerva skrev:Ska finnas 12 och 15 mm om jag inte har fel.kejsaren skrev:oki då blir det till att leta då för såna är det väl inte lätt att hitta gissar jag.pangerva skrev:Förgasare från DKW/Victorian passar och då kan man ha ställbart munstycke också.
Luftrenaren passar.
Flottörhuset vid sidan = ställbart kan monteras
Men detta vet du redan!

Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60