sprängskiss dragstart saxonette
sprängskiss dragstart saxonette
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->har gått och köpt mig en shopper.men dragstartsanordningen låg bredvid.någon som har en sprängskiss på hur det ska vara monterat.har klurat men fattar inte
<!-- </EdIndex> --></div>

-
Re: sprängskiss dragstart saxonette
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Dragstarten ska monteras enligt följande, konan ska monteras med hjälp av muttern till svänghjulet. I kåpan monterar du först fjädern som drar tillbaka snöret. Kolla vilket håll den drar tillbaka så kan du lätt lista ut åt vilket håll du ska linda på snöret på skivan som du monterar över fjädern. Ovanpå skivan monterar du sedan den platta med gripklor som ska greppa i konan, se till att dom två pinnarna på plattan hamnar i spåren på skivan. Sedan låser du alltihop med en låsring och sedan monterar du kåpan. klart. <!-- </EdIndex> --></div>simme42 skrev:har gått och köpt mig en shopper.men dragstartsanordningen låg bredvid.någon som har en sprängskiss på hur det ska vara monterat.har klurat men fattar inte
Har inte vettet att sluta med moppar.
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->det är ingasom elst problem alls att fästa med svänghjulsmuttern. svänghjulet e modellen för fläkkylning vill ja minnas. de va så längesen ja hade shopper. men de finns andra som garanterat vet hur de ska vara. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
-
-
-
-