Trampa/trampor till JLO motor köpes
Trampa/trampor till JLO motor köpes
Till en -59 monarped om det skulle vara relevant. Söker trampan till höger sida men jag gissar på att dom är liksidiga.
Gärna i Västernorrland men ska det skickas så står jag för frakten såklart.
Gärna i Västernorrland men ska det skickas så står jag för frakten såklart.
-
Re: Trampa/trampor till JLO motor köpes
Ja det finns vilken modell .
Jag gissar på förzinkad svängd modell med Värmamo gummipedalen
Tror inte båda sidor är lika. Vänster pedal brukar vara vänstergängad och höger pedal högergängad.

Tror inte båda sidor är lika. Vänster pedal brukar vara vänstergängad och höger pedal högergängad.
Är det inte tvärsom?56:an skrev:Jag gissar på förzinkad svängd modell med Värmamo gummipedalen![]()

Puch Dakota -73/74 Guld, 74cc 4speed
Crescent 1149 Raketarsle -62, 50/3 KFS
Crescent 1134 -59, 50/3 S
Fram M41, 110cc -56
Victoria FM38 -53
RAGNARÖK MK NERIKE
Crescent 1149 Raketarsle -62, 50/3 KFS
Crescent 1134 -59, 50/3 S
Fram M41, 110cc -56
Victoria FM38 -53
RAGNARÖK MK NERIKE
Jag håller med dig att logiskt tänkt borde det vara så men jag tänker aldrig när jag lossar en cykelpedal jag bara gör det och då är det så
Vänster sida vänstergängat och höger sida högergängat, det sitter liksom i ryggmärgen

Vänster sida vänstergängat och höger sida högergängat, det sitter liksom i ryggmärgen

Det är till en JLO piano -60 motor. Grejen jag söker är hela tramparmen alltså hela trampan som man fäster på pedalaxeln.
finns det inte olika längder på dom pedalerna?
erlan
erlan
Kempe skrev:Det är till en JLO piano -60 motor. Grejen jag söker är hela tramparmen alltså hela trampan som man fäster på pedalaxeln.
Och då behövs vilken sida du behöver, som sagts så är det olika på vänster o höger för att inte det ska göngas loss.
Erlan, Monarscooten hade kortare trampor.
Det är den högra jag söker
Ingen som har?