övrigt
Re: övrigt
Kan intyga att Hasse var hemma idag ! Tack för kaffet!
pnilz skrev:Kan intyga att Hasse var hemma idag ! Tack för kaffet!
Tack för titten!

Haha jag visste väl att du har lite klenoder bland det andra rapplet,en 1209 jo ja tackar.Hasse skrev:selma skrev:Ho ho,någon hemma ?
Jadå, hela dagen. Har du vägarna förbi så titta in vet ja. Jag har en 1209 ram som du kan dregla över
Håll kaffet varmt

Om den består till hälften av kött så, kanske.dt50r skrev:man kan kalla mopeden jag kör för cyborg eftersom den är till häften av metall och resten plast?
Cyborg:

Inte Cyborg:

Vart middag i docksta ett toa besök senare var forumet kollat av!Hasse skrev:pnilz skrev:Kan intyga att Hasse var hemma idag ! Tack för kaffet!
Tack för titten!
Surfar du bakom ratten?

det går ju byta ut nästan all plast mot metall på dt50r.men,då blir dt50r för tung och böjar väga mot 140kg körklar i teorin och då behöver den verkligen sina 2,82hkr i motoreffekt och sina 3,3nm i vrid för att orka göra 45km/h
plast är ju organskt medan metall är oorganskt. min mobil gör ju som den vill då och då.typiskt ai mobil.ens mobil låser upp sig själv och börjar ta bilder utan att man rört den. i grekland har dt50r cirka 10hkr ,så då måste även cylindern vara pluggad eftersom den ger bara cirka 5,7hkr i motoreffekt.man kan väl kalla dt50r för hybrid då? den är ju ingen riktig plastraket ändå och ingen xt500s.
Organskt finns inget som heter på svenska. Organiskt finns, och avser då något som molekylärt innehåller kol.
Om din mobil tar bilder själv är inte AI inblandat, troligen defekt pekskärm eller knappsats. Min mobil ringde min svägerska om och om igen till jag kasserade den. De där 10 hästarna i grekland är det vanliga eller trojanska hästar?
Om din mobil tar bilder själv är inte AI inblandat, troligen defekt pekskärm eller knappsats. Min mobil ringde min svägerska om och om igen till jag kasserade den. De där 10 hästarna i grekland är det vanliga eller trojanska hästar?
Det är då inga dalahästar i vart fallMaximal skrev:Organskt finns inget som heter på svenska. Organiskt finns, och avser då något som molekylärt innehåller kol.

Puch Dakota -73/74 Guld, 74cc 4speed
Crescent 1149 Raketarsle -62, 50/3 KFS
Crescent 1134 -59, 50/3 S
Fram M41, 110cc -56
Victoria FM38 -53
RAGNARÖK MK NERIKE
Crescent 1149 Raketarsle -62, 50/3 KFS
Crescent 1134 -59, 50/3 S
Fram M41, 110cc -56
Victoria FM38 -53
RAGNARÖK MK NERIKE
hkr eller kw det är motorstyrkan som är 3-4gånger högre än jag får ha i min dt50r i sverige. kunskap är inte trim.här blåser det kallt.jag mötte en polisbil idag .men,det var inte mej och mopeden dom var intresserad av.det är isigt och kallt här uppe.har ni trojanska hästar i era mopeder.det visste jag inte.hur seriös är den motorstyrkan i era mopeder? här uppe kör vi med kw i mopederna
hkr eller kw det är motorstyrkan som är 3-4gånger högre än jag får ha i min dt50r i sverige. kunskap är inte trim.här blåser det kallt.jag mötte en polisbil idag .men,det var inte mej och mopeden dom var intresserad av.det är isigt och kallt här uppe.har ni trojanska hästar i era mopeder.det visste jag inte.hur seriös är den motorstyrkan i era mopeder? här uppe kör vi med kw i mopederna
om det diskuteras som i harley davidson klubbar.hur ska ni då få fler medlemmar i moped klubben?
Det kan vara Grekiska hästflugorBaronen skrev:Det är då inga dalahästar i vart fallMaximal skrev:Organskt finns inget som heter på svenska. Organiskt finns, och avser då något som molekylärt innehåller kol.

Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
I småland körde man med ardennerhästar förr i tiden. Dom hästarna är väldigt starka så när vi pratar hästkrafter så är det starkt som kilowatt, vi pratar ardennerhästkrafter.dt50r skrev:hkr eller kw det är motorstyrkan som är 3-4gånger högre än jag får ha i min dt50r i sverige. kunskap är inte trim.här blåser det kallt.jag mötte en polisbil idag .men,det var inte mej och mopeden dom var intresserad av.det är isigt och kallt här uppe.har ni trojanska hästar i era mopeder.det visste jag inte.hur seriös är den motorstyrkan i era mopeder? här uppe kör vi med kw i mopederna
Om man har en hästkraft så går mopeden i 30 km/h. Men om man stannar motorn och spänner en häst framför mopeden så kan säkerligen hästen dra mopeden i 30km/h eller mer. Om man istället spänner mopeden framför hästen, kan den då dra hästen i 30km/h och i så fall hur många hästar eller kilowatt har man då?