tture skrev:Fan vad ni gnäller på mig då .. det var bara jag som var glad o positiv o lite Marcus .
Robban tur att du la upp dina bilder för där ser man ju hur silver tanken ser ut irl = för Muskö (In real Life)
JA JA pojkarna från Varberg var sköna snubbar
kan du översätta på svenska så man förstår,sen kan du ta en bild på dig själv med din kamera så vi får se hur snygg du är i verkliga livet
har väntat på att få hjälp att laga blocket,men det har gått lite trögt,han hade lite annat som behövde göras före. så jag har börjat att schimsa in växellåda och vevaxel.
från början hade jag tänkt använda orginalcylindern ,men jag har tänkt om ,bättre att spara den till nån orginalrenovering.tog fram den här istället,verkar vara en kopia,men vet inte vilket märke,kan det vara ZETA? inte märkt med nåt.40borr ,39,7 slag 50cc
här har det gått lite trögt,fick i alla fall lykthuset från kromverkstan,och plockade fram ett NOS lyse,så nu kan jag byta ut den slitna
lyktan som sitter på.och i morron har jag blivit lovad att få hjälp att laga blocket,så det går att fortsätta att sätta ihop den image