En liten del av min lokala moped guru

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Humbug

En liten del av min lokala moped guru

Inlägg av Humbug »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Här kommer lite bilder på det jag fann ute hos polaren, dvs moped och MC delen. finner man inte det man söker här, då ska man sluta med fordon.

Obs! Finns massor mer, men blir fler bilder när snön smält.

Bild

Bild

Bild

Inne i ett hörn står en DBS sport, 1 ägare sen ny, gått i trakten sen ny.

Bild

Bild

som sagt, detta var...1-2% av det som finns. <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ohh vilket kaos jag får eksem. :shock: :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Humbug

Inlägg av Humbug »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
dr.novolette skrev:ohh vilket kaos jag får eksem. :shock: :lol:
Hehe, kaos - ja i våra ögon, men hans? Nej, absolut inte! han har stenkoll på vart han har prylarna...konstigt nog! :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Kalf

Inlägg av Kalf »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kan man få hans mail eller telefon nummer, om han säljer delar vill säga.

//Kalf <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja men det går faktiskt att ha mkt prylar utan att ha dom uthällda på golvet staff_gemini-1.gif
det slutar bara med att.."få se nu..där har vi den! men.. var den verkligen så här bucklig när jag såg den sist.. å var den där mojängen avbruten..." :D <!-- </EdIndex> --></div>
Humbug

Inlägg av Humbug »

Kalf skrev:Kan man få hans mail eller telefon nummer, om han säljer delar vill säga.

//Kalf
Internet har han inget, mobil inget heller.

Sen är ju frågan om du bor så pass nära att du kan hämta grejjerna....han skickar nämligen inget tyvärr! :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Kalf

Inlägg av Kalf »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det var ju inte lika kul då :( <!-- </EdIndex> --></div>
Amstaff_Loco

Inlägg av Amstaff_Loco »

Kalf skrev:Kan man få hans mail eller telefon nummer, om han säljer delar vill säga.

//Kalf
skicka gärna ett Pm till mig också i så fall om man får kontakta honom,, Mvh <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette

Inlägg av dr.novolette »

Humbug skrev:

//Kalf

Sen är ju frågan om du bor så pass nära att du kan hämta grejjerna....han skickar nämligen inget tyvärr! :roll:
Du får väl hälsa honom att fastän han inget internet har. Så finns hans verkstad på nätet.. :D <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:lol: Faan doktorn du tar priset spocht_winner <!-- </EdIndex> --></div>
Humbug

Inlägg av Humbug »

dr.novolette skrev:
Humbug skrev:

//Kalf

Sen är ju frågan om du bor så pass nära att du kan hämta grejjerna....han skickar nämligen inget tyvärr! :roll:
Du får väl hälsa honom att fastän han inget internet har. Så finns hans verkstad på nätet.. :D
Har ingen aning om vad du pratar om... <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kolla bilderna ovan :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Humbug

Inlägg av Humbug »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu är det likaså denna polaren som har en hel oljetunna med sachs motorer-delar, snacka om att man blev glad? fick även inköpa mig en mustang mamba ram utan något att ha på + misshandlat skick för en billig peng.

Ska även bygga ihop en likadan moped som var min första moppe! En Apollo, och vad skymtade jag inte under tiden jag rotade i högen med delar?
Jodå, ett styck raket arsle i mycket bra skick. <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

dr.novolette skrev:
Humbug skrev:

//Kalf

Du får väl hälsa honom att fastän han inget internet har. Så finns hans verkstad på nätet.. :D
staff_gemini-1.gif Hahaha en kul kille dän däringa Doktorn - vart får du alla
akutinlägg ifrån :lol: :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Humbug

Inlägg av Humbug »

Grannen skrev:
dr.novolette skrev:
Humbug skrev:

//Kalf

staff_gemini-1.gif Hahaha en kul kille dän däringa Doktorn - vart får du alla
akutinlägg ifrån :lol: :lol:
JÄTTEkul. men det är ju din och doktorns humor? håll den för er själva ist, så kommer ni slippa mycket. finns en bra sida angående det .

www.grävbortskåne.se 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Låst