Vad skiljer i innamätet utöver att det är en växel till?
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
grövre utgående axel 25mm istället för 20mm. det finns det på senare 5vxl block också men då är det mycket större uttag för överströmmare.ville inte använda det till den cylindern jag ska ha
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
ni vet om att sådana gängbussningar finns att köpa färdiga??
dock inte i aluminium.
och gör man dom själv kan man göra dom med krymppassning.
men då får man vara snabb att skruva i dom.
svar nej,tidiga har 3 lameller. och då har jag för mig att det är 20mm axel.det är i alla fall inte lönt att bygga om,i princip allt är olika. den 6-växlade som nyss gick på tradera var en tidig
blev dags att ta tag i limpan,gör likadant på den här som jag gjorde på storebror,smalnas av fram mot tanken.tas med till blästrarn imorron och ser om han har tid att blåsa av den ,så man kan svetsa ihop den och laga främre fästet som är borta
gått lite trögt här,men nu är ialla fall plåten ihopsvetsad.iväg på tisdag och få den image postblästrad,sen iväg på pulverlack
jag har även brottats med motorn,har fått ihop bottendelen,men sen gick jag bet på växelmekanismen,får väl konsultera nån i fam Engström om hur inställningen ska vara.så jag stoppade i motorn så jag kan få till det med förgasare och insug