Veteranmarknader som är bra är verkligen trevligt att traska runt på

hmm... felaktig inställning skulle jag nog vilja säja...HSE skrev:Var också där men köpte faktiskt inget. För höga priser på det jag ville ha för att jag skulle slå till.
Var väl inte direkt på hugget, att frugan var med dämpade nog habegäret på något vis56:an skrev:hmm... felaktig inställning skulle jag nog vilja säja...HSE skrev:Var också där men köpte faktiskt inget. För höga priser på det jag ville ha för att jag skulle slå till.![]()
.... eller kanske förlorad jaktinsktinkt![]()
Jag är nog mer inne på Johans stil och det var ju också han som gjorde fynden
dom säljarna brukar väl ha rätt låg omsättning på sina grejor. där köper man ju bara det man verkligen behöver till det projekt man håller på med nu. det är ju när man hittar prylarna billigare än vanligt som man inte vill gå förbi. det är ju då man vill passa på.HSE skrev:Var väl inte direkt på hugget, att frugan var med dämpade nog habegäret på något vis56:an skrev:hmm... felaktig inställning skulle jag nog vilja säja...HSE skrev:Var också där men köpte faktiskt inget. För höga priser på det jag ville ha för att jag skulle slå till.![]()
.... eller kanske förlorad jaktinsktinkt![]()
Jag är nog mer inne på Johans stil och det var ju också han som gjorde fyndenMen de den säljare jag försökte förhandla sade att det är Traderapris, jag följer bara dessa och är lite billigare... Kan inte säga att jag gillar om Tradera skall beställa prissättningen på marknaderna.