övrigt
Re: övrigt
italiensk kolvförhöjare det vore nått till DT50R
http://www.blocket.se/vasterbotten/Ital ... m?ca=2&w=1
Såg att det var till vapen men det borde gå att använda till moped för att motverka sträckningar i vevstaken!
http://www.blocket.se/vasterbotten/Ital ... m?ca=2&w=1
Såg att det var till vapen men det borde gå att använda till moped för att motverka sträckningar i vevstaken!
Åhhh, varför sparkar vi liv i den här tråden nu 

Vad är det med er? Ser faktiskt fram emot nästa snygga inlägg från tordm. Hur trevligt som helst 

Är jag ensam på forumet som kan känna en viss saknad av dom nästan osannolikt snygga reflektionerna från trådskaparen.
T.ex: "Fick större motor av nål höjningen med cirka 20%. "
"Dt50r är en landsvägsreggad enduro modell,så det har aldrig lönat sig prata i mobil även om man haft handsfree och autosvar på"
"Om man kortar kedjan en länk ,kan man förlänga livslängden på drivpaketet"
"Jag brukar tejpa för hålen på vänster sida på mina scoots motocross glasögon ,slipper jag få skit i ögonen av dom som kör om med transparant tejp.du det gör jag varje gång innan jag skickar"
"Det lönar sig inte trimma om man har en crosshjälm"
"etanolet i bensinen förlänger vevstaken och krymper slagvolymen på 2-taktaren tills man höjer nålen"
Jag fick då dra på smilbanden många gånger i alla fall.
"Dt50r är en landsvägsreggad enduro modell,så det har aldrig lönat sig prata i mobil även om man haft handsfree och autosvar på"
"Jag brukar tejpa för hålen på vänster sida på mina scoots motocross glasögon ,slipper jag få skit i ögonen av dom som kör om med transparant tejp.du det gör jag varje gång innan jag skickar"
"etanolet i bensinen förlänger vevstaken och krymper slagvolymen på 2-taktaren tills man höjer nålen"

Hasse du är ju på god väg att sammanställa en "best of tordm"! 

Mcb 1248 75
Mcb 1293 75
Mcb 1194 67
Mcb 1294 77
Dbs Panter 75
Dbs Sport 70
Zündapp KS50 75
Puch Maxi 76
Crescent 1138 60
Mcb 1293 75
Mcb 1194 67
Mcb 1294 77
Dbs Panter 75
Dbs Sport 70
Zündapp KS50 75
Puch Maxi 76
Crescent 1138 60
Jag också.... Ett ordgeniHasse skrev:Är jag ensam på forumet som kan känna en viss saknad av dom nästan osannolikt snygga reflektionerna från trådskaparen.
Jag fick då dra på smilbanden många gånger i alla fall.

Hasse du har humor

Pliiiis tordm.... Do it again